2013-12-01, 19:29
Medlem
Headbangarens avatar
När jag är på ett gym blir jag illamående, livrädd och sorgsen.

När jag ser tjejer som tränar på gym, för utseendets skull, när de poosar och lägger upp på instagram under hashtag #aldrigvila, när de tror att de kan något om träning, då blir jag rädd över vart världen är på väg.

Jag tycker att män som tränar är mer naturligt, de finns en acceptans inom evolutionen att män ska vara starka och skyddande. Feminism har gjort att tjejer tror att de ska vara som männen. Kontentan av detta blir att skillnaden mellan tjejer och killar blir mindre. Jag finner det så oerhört oattraktivt när tjejer börjar få muskler, ni behöver ju inte det för att träffa en kille. Ni får ligga ändå. Jag har inte träffat en enda tjej som kan något EGENTLIGEN om träning, inte en enda tjej som tränar på gym vet egentligen vad som är hälsosamt utan gör helt enkelt som alla andra gör.

Det är ju inte så konstigt att fitnessbrudar aldrig får killar, för vem attraheras av en tjej som tränar EGENTLIGEN? En tjej ska ju göra andra saker, som att hålla på med hästar samt shoppa kläder eller dyl.

Tjejer som tränar på gym är det värsta som finns för personer med ätstörningsproblematik.

Varför tränar tjejer på gym?
Citera
2013-12-01, 19:36
Medlem
Normalliserads avatar
Haha. Squat tjejer är grymt sexiga. Frågan är varför du inte tål tjejer som rör på sig? Blivit dissad på gymet en gång för mycket ?
Citera
2013-12-01, 19:36
Medlem
Bacheelors avatar
För att bygga/underhålla kroppen de har?

Sedan mår man ju bra av träning. Japp de kan få kuk ändå, men vad har det med saken att göra.

Edit:

Kan dock hålla med om att det blir en himla uppståndelse när en tjej tränar. En kille som gör knöböj på Youtube får ett par 100 views, medans en tjej får lätt ett par tusen views endast pga looserkillarna sitter och trånar efter dem.
Senast redigerad av Bacheelor 2013-12-01 kl. 19:41.
Citera
2013-12-01, 19:38
Medlem
auktors avatar
o dem brudar som tränar ser man sällan något resultat på O..o

en tjejer ska vara fyllig!

väldigt många brudar som borde träna för att få bättre hållning o bålstabilitet dock. men det finns många idioter på gymmet. men ifall man kollar på procent känns det det nästan som brudarna är värst som du säger.

folk som skaffar gymkort o tränar något oseriöst 1-2 ggr i veckan är löjligt.

tjejer: kräver uppmärksamhet = lägger upp på fb för varje träningspass.
kille: njuter/beroende av träning = tränar 4-5ggr i veckan utan att nämna det.

tjej som tränar röven får dock en fast o fyllig röv ifall dem inte hade det innan. men dem brudar som börjar träna överkroppen o får breda axlar är sjukt vidrigt.

edit:*ursäkta för min dåliga grammatik*
Citera
2013-12-01, 19:39
Medlem
soapmasters avatar
Ett perfekt exempel på en man som ännu inte vågar erkänna att han är homosexuell.

Dock är ju detta väldigt vanligt i träningsforumet.

Kolla nu när dessa män dissar välformade kvinnor och samtidigt lyfter mäns kroppar upp till skyarna.
Senast redigerad av soapmaster 2013-12-01 kl. 19:41.
Citera
Medlem
Iamthebatmans avatar
Håller definitivt med om att sk. fitnesslynor är sjukt patetiska och oattraktiva till skillnad från vad de verkar tro...

Däremot stör det mig inte att tjejer överhuvudtaget tränar! Det är bara när de börjar lägga på sig en massa muskler och instagramma skiten med massa tramsiga hashtags som det är motbjudande!^^ Att komma i form och hålla den gör väl inget!
Citera
Medlem
daaangs avatar
Alla tjejer tränar inte för att blir fitnessmodeller. Alla tjejer posar inte på instagram när dom gymmar.
Vad har feminism och gym ens att göra med varandra? Vad menar du? Att bara män får gå på gym och bygga muskler?
Om du inte attraheras av en tjej med muskler, leta efter någon som faller dig bättre i smaken då & sen kan du kanske tänka på att inte dra alla tjejer över en kam.
Citera
2013-12-01, 19:40
Medlem
Headbangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalliserad
Haha. Squat tjejer är grymt sexiga. Frågan är varför du inte tål tjejer som rör på sig? Blivit dissad på gymet en gång för mycket ?

För att de helt enkelt är oattraktiva. Tjejer ska enligt mig vara otränade och sköra, det tänder mycket mer. Tjejer som inte tränar har ett sämre självförtroende vilket gör det enkelt att manipulera dem och lättare att bli tillsammans med dem.
Citera
2013-12-01, 19:43
Bannlyst
Muskler på tjejer är bara fult. Tjejer ska endast hålla sig smala och tighta.
Citera
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbangaren
För att de helt enkelt är oattraktiva. Tjejer ska enligt mig vara otränade och sköra, det tänder mycket mer. Tjejer som inte tränar har ett sämre självförtroende vilket gör det enkelt att manipulera dem och lättare att bli tillsammans med dem.

Kan det vara så att de absolut inte bryr sig om vad du tycker? Tror du allvarligt talat att tjejerna valde att börja gymma för att imponera på "Headbangaren" på flashback?
Citera
Bannlyst
Citat:
Det är ju inte så konstigt att fitnessbrudar aldrig får killar
Det där stämmer inte mycket. Väldigt många snubbar kastar sig för att vara tillsammans med en vältränad kvinna.

Citat:
Du har en rubbad syn på förhållandet mellan man och kvinna. Det är ett som är säkert.
Senast redigerad av Alltidxx 2013-12-01 kl. 19:48.
Citera
2013-12-01, 19:44
Medlem
Headbangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Ett perfekt exempel på en man som ännu inte vågar erkänna att han är homosexuell.

Dock är ju detta väldigt vanligt i träningsforumet.

Kolla nu när dessa män dissar välformade kvinnor och samtidigt lyfter mäns kroppar upp till skyarna.

HAHAHAHA.

Du är ju lika patetisk som fitnessbrudarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in