Jag tycker det här förklarar ganska bra varför man inte ska kolla efter tips på deras sida:
Citat från Tobias Holm (skapare? av RoK)
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger
strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag,
skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- Tobias Holm
Som sportspelare blir man ledsen i ögat när man ser detta..