2013-12-01, 16:46
Medlem
Hej,

Har ibland tagit del av tips från den här hemsidan men kom av ren slump in på följande hemsida:

www.rekatochklart.nu

Är det någon som vet om det ligger något fiffel bakom rekatochklart.se ?

mvh
Cneg
Citera
2013-12-01, 17:31
Medlem
treeflows avatar
Står ju klart och tydligt på rekatochklart.nu varför R&K är en tattarsida
Citera
2013-12-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treeflow
Står ju klart och tydligt på rekatochklart.nu varför R&K är en tattarsida

Vore bra med input från annat håll också.
Citera
2013-12-01, 18:02
Medlem
Jazzqats avatar
Är det någon som någonsin sagt något bra om RoK?
Om jag ska hålla mig till ämnet, i grova drag kan dom reka ett spel där dom sätter 10k på ett odds till 1.2 med en motivering i stil med att laget dom spelat på brukar vinna. Och nej, så långt ifrån sanningen är det inte.
Citera
2013-12-01, 19:53
Medlem
Fyllefyllots avatar
Jag hänger inte där av den enkla anledningen att det suger.

Men det stämmer ju förmodligen det mesta som står på den alternativa sidan. Det där med att säga att Holms har förlorat med flit efter att han hade haft en ROI på typ 75% en månad är ju dock pinsamt.

Men jag förstår inte problemet riktigt, klart som fan man måste ha viss som stor site annars kommer folk att spamma som fan om sina egna tipssidor och givetvis är det väl inte heller någon storskräll att man vill tjäna pengar på det man håller på med.
Citera
2013-12-01, 20:12
Medlem
poxers avatar
Deras klotterplank ger ofta ett gott skratt. Person X spelar på Mohammed FC i arabistans div 4 med motivering att dom vunnit dom 3 senaste och alla andra hänger på. Slutar ofta i könsord mot varandra när det går åt helvete. Deras speltipa på själva sidan är heller inget att hänga i granen.
Citera
2013-12-01, 20:15
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Deras klotterplank ger ofta ett gott skratt. Person X spelar på Mohammed FC i arabistans div 4 med motivering att dom vunnit dom 3 senaste och alla andra hänger på. Slutar ofta i könsord mot varandra när det går åt helvete. Deras speltipa på själva sidan är heller inget att hänga i granen.

Jag läste två "officiella" speltips från två användare idag, ingen av dom hade en speldagbok, den känns ju sådär,
Citera
2013-12-01, 22:52
Medlem
Ja det är sant det ni säger. Att folk kastar rätt mycket skit på varandra så fort det går illa.

La även märke till att varje gång som någon nämner ett spelbolag i deras chatt (klotterplank) så skickas man till det nämnda spelbolaget via en "affiliate" länk om man klickar på den. Länknamnet kan man se om man håller musen över länken till spelbolaget.

Snacka om att Rekatochklart har avtal med spelbolagen... Hade jag ingen aning om.

Slutbesökt där då!

mvh
Cneg
Citera
2013-12-01, 23:03
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cneg
Ja det är sant det ni säger. Att folk kastar rätt mycket skit på varandra så fort det går illa.

La även märke till att varje gång som någon nämner ett spelbolag i deras chatt (klotterplank) så skickas man till det nämnda spelbolaget via en "affiliate" länk om man klickar på den. Länknamnet kan man se om man håller musen över länken till spelbolaget.

Snacka om att Rekatochklart har avtal med spelbolagen... Hade jag ingen aning om.

Slutbesökt där då!

mvh
Cneg

Ja men varför sluta besöka sidan, som sagt vad är fel med att ha en stor spelsida och tjäna pengar på den? Det är inget alls som stör mig eller är konstigt med det där, de har en stor spela och de kan grunderna men de kan inte gå klart vinnande från sina spel. Sen har de massa reklam från olika spelbolag, vad är problemet?
Citera
2013-12-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cneg

Slutbesökt där då!

mvh
Cneg

Grattis! Du har precis visat upp hur dum i skallen du är.

"Snacka om att Rekatochklart har avtal med spelbolagen... Hade jag ingen aning om. "

En så dum människa som dig borde inte ens få leva. Jag tycker synd om alla i din närhet.
Citera
2013-12-02, 00:10
Medlem
Jag tycker det här förklarar ganska bra varför man inte ska kolla efter tips på deras sida:

Citat från Tobias Holm (skapare? av RoK)

"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- Tobias Holm

Som sportspelare blir man ledsen i ögat när man ser detta..
Citera
2013-12-02, 00:17
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu
Jag tycker det här förklarar ganska bra varför man inte ska kolla efter tips på deras sida:

Citat från Tobias Holm (skapare? av RoK)

"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- Tobias Holm

Som sportspelare blir man ledsen i ögat när man ser detta..

Haha, vilken nöt. Jag ska erkänna att jag inte har spenderat mycket tid alls på den där sidan men jag har ändå haft någon form av respekt, om än lite, för Holms efter att ha lyssnat lite på honom i Big Brother.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in