Citat:
Ursprungligen postat av
SibirienKalle
RO är inte medlem i Mensa, om han inte gått med de senaste månaderna.
Huset på Sibiriensidan av Odengatan byggdes om fullständigt i början av 90-talet och var således i mycket gott skick 2002. Och huset på Lärkstadssidan innehåller endast 4 bostadslägenheter och där ska det till ett mindre mirakel om man ska få en lägenhet. Och de omgivande husen är antingen kontor eller nybyggda.
Tycker inte att dina "fakta" känns särskilt pålitliga.
Edit: Han kan iofs vara medlem i Mensa i något annat land, men det är ytterst ovanligt att svenska medborgare är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
LeBoeuf
OK, omformulering: 2000 - 2003 var han i alla fall medlem i Mensa och skröt om det. Trodde i min enfald (som icke mensamedlem) att var man en gång medlem så är man alltid medlem, att det krävs aktivt avslutande av medlemskapet.
Tycker att du verkar vara lite dum i huvudet. På riktigt. Jag säger ju att jag inte vet till 100%. Lägenheten låg på Valhallavägen. Typ i korsningen Odengatan. Har aldrig påstått att det är fakta. Fakta är att jag varit där för 11 år sedan och att det såg ut som ett gammalt horhus. Varför har du behov av att ifrågasätta sätta mig? Jag berättar bara vad jag vet om killen. Jag far inte med osanning med flit. Mensagrejen var inte avsiktlig. Han har varit medlem i alla fall. Du däremot verkar ju ha någon lustig bokstavskombination.
Lägg av, "Biffen"! Jag håller med Kalle. Jag tror t.ex. inte ett skit på att du kan identifiera Ringaren som RO. Varför skulle du ha lagt hans röst så starkt på minnet att du känner igen den 10 år senare? Pfft...