Här satt jag som finländare och hedrade Karl XII, men med folk som TS och de andra "finnar är ju typ mongoler för de bor ju typ öster om oss och så dricker de och badar bastu" så börjar jag undra om den brinnande kärlek jag har till Sverige verkligen är särskilt välgrundad.
Svea Rike, där Finland ingick ifall ni inte visste det, är en lika viktig och ärofylld del av vår historia som eran. Finländare var även bland de mest trogna till svenska konungarna under stormaktstiden.
Nä, att det fortfarande finns nationalister som gör så stor skillnad på europé och europé gör mig rent av förbryllad. Antar att ni tycker att Corneliu Codreanu var en "jävla slav" också och inte hedrar hans minne idag heller. Nåja, jag ser fortfarande svenskar som mitt broderfolk, och då jag är finlandssvensk och inte finne så kanske jag rent av har samma genetiska uppsättning som er. Det får någon rasbiolog svara på. Men uppenbarligen finns det vissa pajasar i folkstammen som tycker att det är ett "problem" med finländare.
Tacka fan att jag har dubbelt medborgarskap, Sverige och Finland, så att jag kan rösta på SvP åt er. Vem vet, jobbar ni tillräckligt duktigt kan ni säkert övertyga dem att skicka hem mig och oss andra rasfrämlingar. Akta er även för belgarna och fransmännen, de är ett lika stort hot mot er som judarna och araberna. Dags för er att vakna och inse det nu.
Nationalister är för få för att tjafsa sinsemellan, börja samarbeta med samtliga europeiska nationalister istället för att anklaga folk öster om Stockholm och söder om Berlin för att vara negers.