Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Nu gäller det att hålla igång tråden som no1 och Q bidrager gärna när den faller i intresse så den fortfarande är i ledning på FB för Q's egen bekräftelse.Sjukare historier har jag iaf inte läst i någon annan krimtråd som jag läst eller aktivt vid några tillfällen deltagit i, sjukt är bara förnamnet.
Man hänger ut allt och alla och det är endast i egenintresse att förnedra personer som inte ens befunnit sig i polisens radar i detta fall utan endast har kännedom om inblandade offer och GM.
Jag tror på utredningen, tror att tingsrätt kommer döma GM efter P7'an, tror på det enkla att just denna man är den som utfört dådet för det finns ej ett uns av annan GM eller ej heller medGM både baserat på FUP och sedan TR förhandlingarna.
Tidigare misstänkt MB har satt drulingen i fel hål då detsamma försvinner och sedan hittas mördad och styckad dessutom. Att då tro att MB skulle vara så oerhört klantig om han vill få VB röjd ur sitt liv är bara en saga, placera ut delar lite här och där.. glöm det.. KJ är GM och jag hyser inte något tvivel om det.
Jag som har den tron att GM är just KJ, varför har inte jag och de som vet att det är KJ inte fläkt ut hans familj, hans närstående, hans inre krets (vänner).. nej därför de skall inte lida pin för de har inte något med mordet att göra. Jag lider med hans föräldrar och bröder för de är helt oskyldiga liksom MB och hans nära. Ni som med ljus och lykta vill hålla igång tråden med bara bullshit bör ta en fundering, är detta verkligt.. det enda ni gör är att lägga salt i såren för egen vinning och uppmärksamhet.
Hm, och vad har det med mitt inlägg att göra? Tycker du jag försöker ta plats? Inte visste jag att det var nån tävling här.
Anl till att jag periodvist sitter här och skriver mkt är för att jag jobbar maratonpass med något som bidrar till mycket dötid.
Även jag är säker på att det är KJ som mördat VB och Om han har haft hjälp så kommer den hjälpen från de jag beskrev. Det är inte att hänga ut namn? Eller vad menar du? Jag har inte direkt namngett någon vad jag vet
Var det att jag nämnde katthår du reagerade på???
Och om folk vill sitta här och fortsätta diskutera detta kan de väl få göra det? Det är ett fall som väldigt intressant på många sätt och som inte är löst- Så, Vad menar du?
Detta skrev jag i ett inlägg ang familjen tidigare idag:
Citat:
Tror att KJs föräldrar mår fruktansvärt dåligt och lider av skuldkänslor. Men det är ju inte deras fel, de har verkligen gjort allt. Jag hoppas att de inser att det inte är deras fel och kan fortsätta leva i någorlunda harmoni så småningom. När allt har lagt sig. Tror även att de önskar att han ska erkänna Om han är skyldig.
Svidande sanning är bättre än en falsk lögn. Familjerna behöver ro i detta.
Är det att lägga skuld på familjen?
Har jag helt missuppfattat ditt inlägg? Är lite seg