2013-11-30, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag funderar och funderar över ett inlägg i tråden den 8 maj 2012 om en filt i emballaget.
Det jag undrar över är hur man kunde veta om denna filten för det va inget som hade läckt i media eller liknande. Men visst fanns det en filt med i emballaget, och det är ju jäkligt klurigt då anser jag.

Det ska bli ett sant nöje att gå på rättegången och helst då Fidde the dogf*cker ska höras.
Bara att sitta och njuta till hans sinnesförvirrade förklaringar som numera är dokumenterade lögner.
Man kan ju dessutom säga att man från polisens håll läst och följt den här tråden vilket inte kan vara så roligt för just misstänkte.

Jag ser inte att man i skriftlig bevisning åberopat tråden, eller att något annat vittne skulle ha den kopplingen.
Att du spekulerar fritt är ok, men skriv gärna det. Annars skall du belägga.
Citera
2013-11-30, 16:32
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeckansErbjudande
Hade Marinamannen ihjäl inte bara henne utan också en massa poliser?

Nej, men djur och Marina har han tagit död på. Hade han försökt mörda en polis, så vore han avrättad nu eller inlåst för gott. Det är han dessutom för feg för då han enbart går på kvinnor barn och djur.
Det är liksom de försvarslösa han enbart rår på-
Citera
2013-11-30, 16:42
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Jag funderar och funderar över ett inlägg i tråden den 8 maj 2012 om en filt i emballaget.
Det jag undrar över är hur man kunde veta om denna filten för det va inget som hade läckt i media eller liknande. Men visst fanns det en filt med i emballaget, och det är ju jäkligt klurigt då anser jag.

Det ska bli ett sant nöje att gå på rättegången och helst då Fidde the dogf*cker ska höras.
Bara att sitta och njuta till hans sinnesförvirrade förklaringar som numera är dokumenterade lögner.
Man kan ju dessutom säga att man från polisens håll läst och följt den här tråden vilket inte kan vara så roligt för just misstänkte.

Får han ta emot besök nu eller är det stopp med den biten? Tänkte mest på den blonda som liknar Marina om den måste resa från Karlstad ner till Göteborg för att hälsa på sin misstänkte sambo.

Här är inlägget jag funderar över. Märkligt med filten måste jag säga.
https://www.flashback.org/sp37249388

Jag kommer inte in på länken?
Citera
2013-11-30, 16:49
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icecoldice
Med en stilla undran så funderar man ibland hur det är ställt med vissa personer här. Om man på allvar funderar i banor med en oskyldighetsfaktor vad gäller FS i fallet så använder man nog fel kablar när hjärnan startar.En "Reboot and Select Proper Boot Device or Insert Boot Media in selected Boot device." Skulle nog behövas på somliga.

Jag förstår fortfarande inte varför Lenn@rt's minne om vad som hände den 28:e behöver misskreditera's.
Eftersom q säkert kommer ihåg vad han såg när han besökte Adenmarks Modecenter AB samt dumpningsplats så vad motsäger att L kommer ihåg vad han såg.

Domstolen avgör och vad man ser just nu rent konkret är att Ls vittnesmål kommer att ha betydelse.
Och det är inte konstigt att man har så mycket vittnesmål vilket brukar kallas levande bevis.
Har du inte noterat hur svårt det blir för försvaret att få till öppningar för andra gärningsmän?
Det är tack vare Fredrik och vad han påstått då¨tidigare och dåren håller fast vid vad han sagt.

Fina knopar han bemödat sig med runt emballaget. Det som är glädjande är att se i förhör att han inte får det han begär i aktbilagor. Det får han då dom anser att dom prövat dom först, så dom gör sig inte besvär att servera den här fjanten vad han tror att han har rätt till.
Citera
2013-11-30, 16:52
Bannlyst
Citat:
Domstolen avgör och vad man ser just nu rent konkret är att Ls vittnesmål kommer att ha betydelse.
Och det är inte konstigt att man har så mycket vittnesmål vilket brukar kallas levande bevis.
Har du inte noterat hur svårt det blir för försvaret att få till öppningar för andra gärningsmän?
Det är tack vare Fredrik och vad han påstått då¨tidigare och dåren håller fast vid vad han sagt.

Fina knopar han bemödat sig med runt emballaget. Det som är glädjande är att se i förhör att han inte får det han begär i aktbilagor. Det får han då dom anser att dom prövat dom först, så dom gör sig inte besvär att servera den här fjanten vad han tror att han har rätt till.

Ja domaren undrar nog hur M blev skjuten, paketerad, stuvad i ett bagage, körd till en rastplats på -25 minuter

Ett jävla mirakel till i Spekeröd, tiden går baklänges eller vad påstår åklagaren ?
Peruker och annat påhitt.
Citera
2013-11-30, 16:55
Bannlyst
Citat:

Väldigt fina knopar, måste jag säga
Men den store advokaten Hansson kan väl begära detta material?
Citera
2013-11-30, 16:56
Medlem
MrsMagoos avatar
Lite om vem vallningen med Fidde och den berömda fordonsförfrågan.
Snacka om att snaran dras åt.-

http://www.bild.me/bild.php?file=7396157Image.jpg

Citat:
Väldigt fina knopar, måste jag säga
Men den store advokaten Hansson kan väl begära detta material?

Det fick dom i och med resningsansökan tippar jag på.
Hansson har försökt dribbla innan HD tog beslut, men fick svar av RÅ och allt gick igenom HD.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-11-30 kl. 16:59.
Citera
2013-11-30, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Ja domaren undrar nog hur M blev skjuten, paketerad, stuvad i ett bagage, körd till en rastplats på -25 minuter

Ett jävla mirakel till i Spekeröd, tiden går baklänges eller vad påstår åklagaren ?
Peruker och annat påhitt.
Du, jag tror tidpunkten inte har någon större betydelse i detta läget.
Detta kommer att manifestera sig snart nog Fnurra. Ha lite tålamod, bara.
Citera
2013-11-30, 17:03
Bannlyst
Citat:
Lite om vem vallningen med Fidde och den berömda fordonsförfrågan.
Snacka om att snaran dras åt.-

http://www.bild.me/bild.php?file=7396157Image.jpg

Det fick dom i och med resningsansökan tippar jag på.
Hansson har försökt dribbla innan HD tog beslut, men fick svar av RÅ och allt gick igenom HD.

Snaran är åtdragen och fixerad, känns det som
Knyter han den själv så är det ändå mera godbye
Citera
2013-11-30, 17:03
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Du, jag tror tidpunkten inte har någon större betydelse i detta läget.
Detta kommer att manifestera sig snart nog Fnurra. Ha lite tålamod, bara.
Tidpunkten har en stor betydelse. Det spelar ingen roll hur säkert LJ pekar ut FS på rastplatsen om han såg honom en halvtimme innan Marina slutade chatta. Eller tror du att Marina chattade inifrån paketet?
Citera
2013-11-30, 17:06
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Snaran är åtdragen och fixerad, känns det som
Knyter han den själv så är det ändå mera godbye

Ja jag sa ju att han sänker sig själv. Det är uppenbart att han hade Marinas telefon.
Inget stämmer med det han sagt om tider och sms osv. Det är ju så att hans promenad vid Ålevatten va i anslutning till den här förfrågan om fordonet. Det är bara sånt som kommer fram nu.

Jeepen på pendeln redan 28 juli. Och det innan hon skickade sms att hon va på väg till Linköping.
Det är ju så att allt faller på plast nu med det man läser in i det här materialet.
Och han ville inte ändra något? Pinsamt värre för honom då han grillas på tvären i domstolen.

Nu kör man med att Marina chattade då L såg Fidde. Det är ingen tid som är fastslagen den tiden är förbi nu. Han kalsongnisse åker dit så det brakar i backen.

Hur många vittnen har sett jeepen redan 28 juli och vilka tider har man noterat denna bilen?
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-11-30 kl. 17:10.
Citera
2013-11-30, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Tidpunkten har en stor betydelse. Det spelar ingen roll hur säkert LJ pekar ut FS på rastplatsen om han såg honom en halvtimme innan Marina slutade chatta. Eller tror du att Marina chattade inifrån paketet?

LJ levde nog inte efter klockan vet du. Känns det resonemanget igen eller?
Pundare verkar inte äga ngn klocka enligt FS ( med highscorenamnet GUD).
Så vad vill du ha sagt med att tiden inte stämmer igentligen?
Lenn@rt har sett vad han sett och det är FIdde flaxande i sina röda y- frontare med fartränder i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in