Har bara några frågor till er mer ERFARNA här ute , igår kom jag och en vän över 300 mg tram var och 1,5 g CB som vi dela upp i 3 holkar och delade på alla 3

vi tänkte att i och med att vi har allt för att kunna ha en rolig kväll

så vi röker en holk tar och softar lite typ 30 min sen tar vi vars 250 mg sen kanske en 20-30 min senare röker vi lite till och går runt och softar lite , allt rullar på som vanligt när T;et också börjar kicka i och det blir en extrem och jävligt härlig kick skön som fan men sen en 30-40 efter att allt har slagit i och allt är jätte skönt och man bara älskar livet börjar jag känna mig lite konstig , lite skakig typ men kommer då på att jag inte käkat på flera timmar och tänkte då att jag har lågt blodsocker så tänkte inte mer på det och efter jag sluta tänka på det va det som om det försvann

men senare då så går jag hem och lägger mig i sängen och tar det lite lugnt rullar lite på FB i någon timme

men tröttnar på det efter ett tag och sätter då igång en film börjar då känna att det är allt inte är som det ska och skiter i mina misstankar , men helt plötsligt vänder det och det börjar bli soft att ligga där i sängen och sträcka lite på sig då och då och klia en massa men varje gång jag la mig ner mot kudden började det kännas mystiskt så det blev automatiskt att rycka till sig och så börjar jag fokusera på filmen , börjar känna mig trött och vill sova men kan inte så ligger vaken till 04 och fördriver tiden med att ligga och filosofera och rulla runt lite på luren men sen lite efter 04 somnar jag till och vaknar vid 05 är vaken i en halvtimme då sen somnar jag tio i 6 men vaknar igen prick 6 somnar igen och vaknar igen kvart över 6 sen lugnar det sig och sover till vid 8 men då vakna jag bara till rätt snabbt och somna direkt sen vakna jag helt och hållet lite efter 10 och då känner jag ett jävla illamående springer in på toan kommer en liten klick , går och lägger mig i sängen en stund sen då jävlar spyr som fan kanske 8-9 gånger sen lugnar det sig och sen kommer det tillbaka , en runda på 8-9 spyor igen

har känt mig lite konstig hela dagen men hade ett litet kräkuppehåll på ca 2 timmar men la precis en runda :/ har heller inte käkat något sen igår vid 19tiden då T;et och illamåendet har tagit bort min aptit helt .
men men ska komma till själva saken , är van rökare så det är inget med det men däremot vill jag bara veta hur länge kommer min mage/kropp hålla på såhär ? kan jag T;a och röka mer idag ? det är väll T;et som fått mig att bli såhär ?
är väldigt tacksam för snabbt och informations rikt svar

ha det bra alla