2013-10-01, 19:57
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Kollade inte så noga men det var nog flera olika. Stockar av de flesta sorter är riktigt billiga där oavsett.

ok men antar givetvis att det var den vanliga varianten själv så tycker jag det är löjligt billigt med 129 kr för en stock portionssnus som dessutom är vanlig för skulle tro att oden lös är dyrare

billigaste portionssnuset jag köpt i år är för 165 kr en stock kapten vilket jag tycker är jättebilligt då kaliber och övriga budgetssnus kostar mellan 190-250 kr stocken
Citera
2013-10-03, 10:10
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
ok men antar givetvis att det var den vanliga varianten själv så tycker jag det är löjligt billigt med 129 kr för en stock portionssnus som dessutom är vanlig för skulle tro att oden lös är dyrare

billigaste portionssnuset jag köpt i år är för 165 kr en stock kapten vilket jag tycker är jättebilligt då kaliber och övriga budgetssnus kostar mellan 190-250 kr stocken
129 gäller alla Odens portionssorter. Nästan så man borde köpa en hel pall.
Citera
2013-10-15, 20:57
Medlem
Hej!

Någon som vet vart man hittar en billig stock rapé portion i Stockholm samt hur mycket kostar den ungefär?
Citera
2013-11-14, 01:34
Medlem
LD portion 169nok! Circa 180sek
10st
Tobaksbutiken i Nordby/Strömstad

Och Jacobsson's är billigt där med ( Sommarsnusen <3 )
Citera
2013-11-14, 17:56
Medlem
Någon som har tips på billigaste tobaksaffären i karlstad?`

tips: lendy från jämtland. Betalade 18:- för en dosa.. var helt okej faktiskt.. Men jag föredrar white portion så det blir bara denna dosa.. Eller någon mer..
Citera
2013-11-16, 18:58
Medlem
H.S.N Livs i Malmö (vid Ekohallen) har sjukt bra utbud av snus och allt inom tobak. Och vågar nästan säga att dem är billigast i Sverige. Rekommenderar!
Citera
2013-11-17, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Uddevalla. Tobakslagret på Södra Drottninggatan 43. Öppet 10-20 alla dagar.

Säljer G20 för 17 kronor. 129 för en stock Oden. Finsnuset är också billigt, Rapé Lingon kostar 37 spänn. Generellt sett väldigt låga priser, det är billigare än att handla på nätet... Har inte kollat så noga men cigg lär också vara snorbilliga där.

Mycket nöje!

Brukade handla där och sist jag köpte en stock Oden blev jag riktigt besviken, en dosa saknade flera prillor, nästintill tom dosa.
Brukar handla finsnus på Eurokiosken i Uddevalla. Snusar mest rape portion men ibland köper jag Lös general med( trots att tjejen klagar).Rapen kostar 355 stocken och General lös 430. Billigaste jag sett i Uddevalla, Tobakslagret inkluderat. Brukar köpa kaliber med åt kompisar 159 spänn!
Citera
2013-11-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av of lot 49
Kungstobak på Kungsgatan 68 i Stockholm (nära Hötorget) har kommit upp tidigare i tråden:

Jag kan meddela att priset där nu ligger på 310-320 kr för etablerade Swedish Match-snuser. De har också stockar med obskyra lågprissnuser för betydligt billigare penning, runt 200-lappen.

Vågar man gissa på att det är billigast för "kvalitetssnus" i stan just nu?

Jag kan meddela att Verona spel numera huserar i Kungstobaks gamla lokaler, på adress enligt ovan. De har fortfarande mycket billig lågprissnus, men priset på Swedish Match-snuset har så här tre år senare gått upp till 375 kr.

Guns tobak, som nämnts tidigare i tråden, låter ju lovande - annars är kanske Willys helt enkelt billigast för "märkessnus" i Stockholm just nu.
Citera
2013-11-24, 19:35
Medlem
I skrivande stund har Furulunds kiosken i Partille en stock Kapten för 145 kr, billigt!
Citera
2013-11-28, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardantunnel
Någon som har tips på billigaste tobaksaffären i karlstad?`

tips: lendy från jämtland. Betalade 18:- för en dosa.. var helt okej faktiskt.. Men jag föredrar white portion så det blir bara denna dosa.. Eller någon mer..

18 kr för en dosa...men hur många gram innehöll den då? Billigaste snsuet gjort på fin tobak finner du på swedsnus.nu en dosa (24 påsar) 14,40 kr!!! Det är billigt.

Många sk billiga dosor i handeln innehåller ju bara 16 -18 gram snus.
Citera
2013-11-28, 16:52
Medlem
Exproprieras avatar
Billigare än detta kan du inte få. O ingen ugn behövs,bara kylskåp.Jag kör med anis o rök,aldrig snusat något bättre !!
Jag kör Tobakssmaken,Naturell tobak.
Slå in koden volv13 o du får 50 spänn rabatt om du köper för över 150.

Absolut billigast lössnus,påse e jag inte intresserad av,finns där med men vet inte hur billigt det är i jämförelse.

http://www.swedsnus.nu/lossnus-lossnus-express-c-31_46.html
Citera
2013-11-28, 16:53
Medlem
Exproprieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expropriera
Billigare än detta kan du inte få. O ingen ugn behövs,bara kylskåp.Jag kör med anis o rök,aldrig snusat något bättre !!
Jag kör Tobakssmaken,Naturell tobak.
Slå in koden volv13 o du får 50 spänn rabatt om du köper för över 150.

Absolut billigast lössnus,påse e jag inte intresserad av,finns där med men vet inte hur billigt det är i jämförelse.

http://www.swedsnus.nu/lossnus-lossnus-express-c-31_46.html

Jag använder alltså anis o rökarom utöver aromerna man får med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in