2013-11-27, 22:59
Medlem
BBQFMLs avatar
Samir & Anja hade inte sex, va?
Citera
2013-11-27, 22:59
Medlem
Hahahaha

Samir: Jag ska ge dig något
Anja: Inte kondomer hihihi...
Samir: Asså jag kör utan...
Citera
2013-11-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Aina såg inte nöjd ut att behöva dela rum med bögen
Sjukt naiv tjej. För blir hon knullad samtidigt som Jeppe snackar skit om henne bakom ryggen. Sen när Jeppe knullar Paow så hela huset skakar intalar Aina sig att de bara hånglade. Jeppe kan göra vad han vill mot henne, skulle han gå tillbaka skulle hon "förlåta" honom för allt och stötta honom till 100%
Citera
2013-11-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Jeppe och AK WTF???

Samir övertygar gång på gång. Killen är skön.
Jeppe är jävligt skicklig.
Citera
2013-11-27, 23:01
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Jeppe och AK WTF???

Samir övertygar gång på gång. Killen är skön.
Det var väntat..

Hur kan han göra det? Han osäkerhet och paranoia är ju helt sinnesjuk. Hans inre självkänsla måste ju vara i botten.:/
Citera
2013-11-27, 23:04
Medlem
Vilken jävla king jeppe är! Bra att Björn åkte ut också fattar inte att han blev castad för programmet ens
Citera
2013-11-27, 23:06
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Vilken hatkärlek man har till Jeppe asså. Gör bra tv men hoppas inte han vinner.

Annars tycker jag nu alla killar verkar riktigt sköna, hoppas dom alla går långt.
Citera
2013-11-27, 23:07
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av mindtricks1
Seriöst? själv tycker jag hon ser ut som ett levande spöke/lik

ja, faktiskt. det fotot på tv3 är ju inte snyggt. jag har inte kollat mycket på hennes kropp, men det ska jag försöka leta efter nu.

tycker inte du att hon är lik hon? http://www.exposay.com/tori-black-avn-adult-entertainment-expo-2012---day-2/p/54015/3/ visst, det finns snyggare foton men...
Citera
2013-11-27, 23:11
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemlosk
Vilken jävla king jeppe är! Bra att Björn åkte ut också fattar inte att han blev castad för programmet ens
Alla kan ju inte vara likadana, så det förstår man ju..
Jag kollar nu på studio paradise, först och främst.. Rebecca Stella, tack ska du ha! Men han som sitter med som sidekick hela tiden, vem är människan? Han hade på sig samma tröja förra veckan och detta ska nu vara live med Björn. Sen så är han konstant negativ och bara klagar.. Varför ha någon där som bara sågar allt och alla?
Citera
2013-11-27, 23:13
Medlem
neqers avatar
Någon mer som kollar Studio Paradise? Björn är där nu.

http://www.tv3play.se/play/334628?autostart=true
Citera
2013-11-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Ussh, tyckte inte bögen verkade så jobbig efter första avsnittet. Men nu när man sett hans rätta jag är han verkligen högljudd och allmänt jobbig.

Det är hans fulla jag. Jag tycker han verkar vara en färgklick till programmet förstå inte folks hatande. Bara för att han skrek lite på morgonen när han fortfarande var full och dom andra bakis. Energinivån kan krocka ibland. När han är nykter är han ju lugn.

Citat:
Ursprungligen postat av BBQFML
Samir & Anja hade inte sex, va?

Inte av det som man fick se av dagens avsnitt så nej troligtvis inte.

Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Sjukt naiv tjej. För blir hon knullad samtidigt som Jeppe snackar skit om henne bakom ryggen. Sen när Jeppe knullar Paow så hela huset skakar intalar Aina sig att de bara hånglade. Jeppe kan göra vad han vill mot henne, skulle han gå tillbaka skulle hon "förlåta" honom för allt och stötta honom till 100%

Han verkar ju vilja ligga runt för att ha många backuper. Frågan är bara när helvetet bryter lös och hur han löser det men han verkar skicklig så antagligen kommer vi få se han bland dom sista deltagarna i programmet.

Citat:
Ursprungligen postat av Slemlosk

Dom brukar ofta ha en tillbakadragen dude som nästan alltid åker ut i första/andra parceremonin.

Föresten tycker jag Malin Gramer var ett uselt programledarval. Hade hellre sätt Alex Shulman ett år till eller någon annan.
Citera
2013-11-27, 23:30
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Måste Samir konstant peka med handen och säga "azzzz shit jävlar" i varje mening? Han tror verkligen att han är coolast i stan, men jag tror mer på ADHD och någon till diagnos. AK har vi sett är en semi-slampa och Tobias är urtypen av en Pride-bög, dryg och högljudd.

Aina är bara naiv med en släng av psykfall och Niklas är en tönt som gnäller över att Tobias är kåt på honom medan han kvällen innan klädde upp sig till hora och hade hångelparty med honom. Dessutom låter han som en 14-åring.
Anja är blåst och har en solklart fejkad dialekt, Jeppe har fula tribaltatueringar - Båda är 100% WT och det förvånar mig inte om vi ser dem i någon nysatsning på Kanal 5 nästa höst.

Vilket fenomenalt ultrabäst program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in