2013-11-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Nån större skillnad om du har träningsvärk eller inte blir det inte. Klart att det kan kännas lite värre eftersom muskeln är spänd.

Nån skillnad på hur mycket du injectar är det inte. Du kan få ett litet större tryck vid injectspotten men annars inte.

Och som jag har skrivit tidigare, Det blir bättre med smärtan. Det tar ett par stick innan det har vant sig. Men efter 4-5stick så borde du inte få nån smärta. Annars borde du kanske byta ställe.
Vissa tycker lår, Vissa tycker gluts. Jag föredrar låret, så jag tycker du ska köra vidare.
Det är dom 2-3 första sticken som är "värst" med smärtan.

Va är det för fel på DP nu då?

Okej, aja det är väll bara att stå ut och hoppas det blir bättre med tiden. Kan inte träna benen lika mycket som jag vill nu så det måste bli bättre...

Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Så går det när man köper smutsprepp.

Smutsprepp? På vilket sätt är det smutsigt? Har fått för mig att DP är ett ganska säkert kort iaf.

Citat:
Citera
2013-11-27, 17:58
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:

Källa? Säger inte att du har fel men om du kan mäta nivåer av tungmetaller med dina lår så är det skickligare än en likhund. Kanske det sjukaste fenomenet jag har hört om. Eller så är det en av småproducenterna som vill smutskasta större producenter, inte ovanligt...
Citera
2013-11-27, 17:58
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Okej, aja det är väll bara att stå ut och hoppas det blir bättre med tiden. Kan inte träna benen lika mycket som jag vill nu så det måste bli bättre...

Sätt i axeln varannan gång så kan du träna ben. Men antar att du inte är så sugen på att träna ben

Smutsprepp? På vilket sätt är det smutsigt? Har fått för mig att DP är ett ganska säkert kort iaf.

Sätt i axeln varannan gång så kan du träna ben. Men antar att du inte är så sugen på att träna ben
Citera
2013-11-27, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.

öööhh varför skulle jag inte vilja träna ben?
Citera
2013-11-27, 18:33
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
öööhh varför skulle jag inte vilja träna ben?

Sätt i axeln då:
Citera
2013-11-27, 19:16
Medlem
hej har läst lite och verkar som att tb500 är bra mot skador? skulle det funka mot min skada?:
har nämnligen haft hopparknä i 7månader nu och rehaben hjälper men verkligen inte helt, har fortfarande ont.. Vill att det ska bli bra eftersom att jag inte orkar med tråkig lång rehab längre som tar en jävla tid!
Är okunnig inom detta område så blir glad för all hjälp!
mvh
Citera
2013-11-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Inte ironiskt. Förutsatt att du menar att pct. n börja första dagen efter sista ot, n

Har Nolva som PCT som börjar tas efter sista dagen med Turinavar, det var det jag menade och även du antar jag?
Citera
2013-11-27, 21:19
Medlem
_b0s avatar
Någon idé med 25mg win till testo?

Jag kör nu 500mg testo e e5d, och jag undrar om det är lönt att ta 25mg win ed i 50 dagar till detta?
Citera
2013-11-27, 22:06
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Vad vill du få ut av winnarna? 25mg är väl lite i lägsta laget om du inte fått tag på riktigt potenta winnar.

Betänk om sides är värt det, många får kraftig ledvärk, en del letargi och andra symptom.

Känner mig dryg nu, men du hade kunnat ställa frågan i nybörjartråden istället för att skapa en ny. Den är liksom gjord för att slippa 20 sådana här trådar varje dag
Senast redigerad av CrazyAsFuck 2013-11-27 kl. 22:24.
Citera
2013-11-27, 22:30
Medlem
babianroevs avatar
Är lite lost igen, ska nolvan intas under dopingkuren eller efter avslutad kur? Mitt mål är att motverka bitch-tits, d-boll går jag på.

En kompis säger nämligen att han gick med nolvan under d-boll kuren för att motverka detta.
Citera
2013-11-27, 22:51
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babianroev
Är lite lost igen, ska nolvan intas under dopingkuren eller efter avslutad kur? Mitt mål är att motverka bitch-tits, d-boll går jag på.

En kompis säger nämligen att han gick med nolvan under d-boll kuren för att motverka detta.
Man kan gå på nolva under kuren. Dock så tar dom flesta det som pct. Fåtal som använder det under kuren.

Bara hålla koll på tuttarna det och om du får nån symptom så kan du börja knapra. Nolva är inte direkt hälsosamt, så det bör bara tas vid behov.
Citera
2013-11-27, 23:22
Medlem
Några frågor om Nolva som PCT för en Turinavar kur.

1) Behövs det ens? Syftet med PCT är väl att motverka gyno? och varken anavar eller OT ska kunna framställa gyno? Behövs PCT för något annat?

2) Har inte Nolva jämförelsevis väldigt allvarliga sidoffekter?

3) Hur stor ska dosen Nolva vara efter en 40-50 dagars kur? Jag har lagt upp i plan att ta 40 mg första veckan och sedan 20 mg i 20 dagar. Läser man på amerikanska forum verkar det väldigt mycket där vissa användare endast har tagit 10 mg som PCT men trots det upplevt enorma sidoeffekter.

4) Ska man dela upp dagsdosen över dagen och isf hur?
Senast redigerad av cooler85 2013-11-27 kl. 23:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in