2013-11-26, 11:51
Medlem
Cannabriss avatar
Som rubriken lyder, hur i helvete han man gilla den där smörjan.
Hur kan man tycka det är givande eller ens kul att titta på jubelidioter som gör bort sig i tv?
Citera
2013-11-26, 12:22
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Allt man kollar på måste inte vara givande din dumma jävel, det är enbart underhållning. Folk som gör bort sig på TV på sett sätt som de flesta inte skulle känna sig bekväma med att göra. På vilket sätt anser du att andra meningslösa underhållningsprogram som låt oss säga Wipeout är givande?

Du min vän, förstår helt enkelt inte meningen med underhållning. Alla gillar olika därav finns det också människor som tycker detta är kul. Vad med det förstår du inte?
Citera
2013-11-26, 12:26
Medlem
Cannabriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Allt man kollar på måste inte vara givande din dumma jävel, det är enbart underhållning. Folk som gör bort sig på TV på sett sätt som de flesta inte skulle känna sig bekväma med att göra. På vilket sätt anser du att andra meningslösa underhållningsprogram som låt oss säga Wipeout är givande?

Du min vän, förstår helt enkelt inte meningen med underhållning. Alla gillar olika därav finns det också människor som tycker detta är kul. Vad med det förstår du inte?

Skrev "givande eller ens kul" då kanske inte la märke till detta, läskunnigheten bland sånna som du kanske är låg, vad vet jag. Antar att du kollar på skiten då du tog denna tråd väldigt hårt.

Men ni som kollar på paradise hotel kan ni säga varför ni nu tycker det är kul?
Citera
2013-11-26, 12:31
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Det är det överlägset roligaste tv-programmet som går just nu.

Intriger, snygga och omogna killar och tjejer som festar och knullar... Parceremonier och twistar.

Du måste vara ganska torr eller gammal om du inte gillar programmet. Hur fan kan man inte gilla PH? Jag skulle själv inte vilja vara med i programmet men dekadensen är fantastisk att kolla på.
Citera
2013-11-26, 12:33
Medlem
Förnedrings-TV i sitt esse. Vilken smörja ens som "underhållning".

Men, det är väl tonåringar och yngre vuxna som gillar att se sina gelikar supa, knulla och göra bort sig i TV. Äldre som råkar zappa förbi håller sig för pannan () och bläddrar vidare.
Citera
2013-11-26, 12:37
Medlem
xposures avatar
Jag ställde mig exakt samma fråga när jag tittade på detta med ett par tjejkompisar.
Citera
2013-11-26, 12:57
Medlem
MiniMilks avatar
Ganska underhållande att kolla på tycker jag!

Men att vinna PH är som att vara smartast i obsklassen.
Och tyvärr är den sista idioten inte född än...
Citera
2013-11-26, 13:11
Medlem
Det är väl inte så svårt att förstå varför folk tycker det är kul med fester, spel och osv i värmen. Verkar finnas bra många med aspergers syndrom nu för tiden!
Citera
2013-11-26, 13:15
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Eh tittar ju på det för det är dumt och dom gör bort sig... jo tja. Tror dom flesta på fb vill vara med. Och dom tycker brudarna är snygga så klart.

Har själv inte sett ett avsnitt men såg för flera årsen och det är inge underhållande. Folk som tycker det borde använda sig utav lobotomi, ärligt.
Citera
2013-11-26, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMilk
Ganska underhållande att kolla på tycker jag!

Men att vinna PH är som att vara smartast i obsklassen.
Och tyvärr är den sista idioten inte född än...
Hur vinner man ens PH, har aldrig riktigt fattat vad allt går ut på.
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Det är väl inte så svårt att förstå varför folk tycker det är kul med fester, spel och osv i värmen. Verkar finnas bra många med aspergers syndrom nu för tiden!
Förklara gärna relevansen.
Citera
2013-11-26, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabris
Som rubriken lyder, hur i helvete han man gilla den där smörjan.
Hur kan man tycka det är givande eller ens kul att titta på jubelidioter som gör bort sig i tv?
Den nya säsongen har börjat riktigt bra oxh kommer nog bli något bland det bästa som sänts i svensk tv.
Citera
2013-11-26, 14:14
Medlem
NorthPorts avatar
Idioter gillar att se andra idioter på TV. Det är inte svårare än så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in