2013-11-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Detta kan inte stämma, Tomorrowland är så sjukt mycket större och så sjukt mycket mer folk. Det måste räknas som varje endagsbiljett räknas som en person och varje tredagars en person.

Det är så jag tagit för givet att man räknat både på Bråvalla och Tomorrowland och alla andra festivaler. Bråvalla hade ca 25-30000 besök per dag så de måste i alla fall ha räknat på det sättet.
Citera
2013-11-21, 01:54
Medlem
LillNicke55s avatar
Ser gärna att Bråvalla bokar fler EDM-akter än sist. Eller framförallt att man flyttar ut fler DJs till Blue och Green Stage (när det är mörkt ute).

T.ex DAFT PUNK, Dimitri Vegas & Like Mike, Hardwell, Ingrosso, Deadmau5, Skrillex

EDM säljer. Bara att boka så långt plånkan räcker!
Citera
2013-11-21, 18:18
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillNicke55
Ser gärna att Bråvalla bokar fler EDM-akter än sist. Eller framförallt att man flyttar ut fler DJs till Blue och Green Stage (när det är mörkt ute).

T.ex DAFT PUNK, Dimitri Vegas & Like Mike, Hardwell, Ingrosso, Deadmau5, Skrillex

Även om DF har varit på önskelistan länge nu så tror jag inte att de skulle kunna boka en sådan artist. Fast iofs, de har inte släppt några band alls så de vill antagligen ha något av en hög kaliber och att boka artister tar lång tid så när de väl släpper artisterna kanske det blir något sjukt stort! Jag skulle dö av lycka om DF kom. Hardwell skulle vara kul dessutom. Likaså med musen. De andra, nej tack.
Citera
2013-11-21, 18:31
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Även om DF har varit på önskelistan länge nu så tror jag inte att de skulle kunna boka en sådan artist. Fast iofs, de har inte släppt några band alls så de vill antagligen ha något av en hög kaliber och att boka artister tar lång tid så när de väl släpper artisterna kanske det blir något sjukt stort! Jag skulle dö av lycka om DF kom. Hardwell skulle vara kul dessutom. Likaså med musen. De andra, nej tack.
Daft... Funk?
Skämt åsido, hade varit rätt så jävla häftigt om Daft Punk bokades. Men det lär ju inte hända.
Ser gärna att Bråvalla släpper headliners direkt i år med, fast kanske inte så troligt heller. Men något, så man vet om det är läge att boka biljetter eller inte.
Citera
2013-11-21, 20:05
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillNicke55

Daft Punk skulle vara en sjukt bra bokning men tror inte det kommer ske, tyvärr. Deadmau5 är inte helt omöjligt. DV&LM skulle jag vilja se på Bråvalla då jag tror de passar perfekt in på en festivalscen då den ena av dem verkar ha en käft som är glapp.
Citera
2013-11-21, 20:36
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Daft... Funk?
Skämt åsido, hade varit rätt så jävla häftigt om Daft Punk bokades. Men det lär ju inte hända.
Ser gärna att Bråvalla släpper headliners direkt i år med, fast kanske inte så troligt heller. Men något, så man vet om det är läge att boka biljetter eller inte.

Errr...tänkte fel haha. Ja man kan ju hoppas . Det skulle vara jävligt fett! Men de lär nog släppa headliners väldigt snart iaf! Förhoppningsvis nästa vecka .
Citera
2013-11-21, 21:27
Medlem
LillNicke55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
Daft Punk skulle vara en sjukt bra bokning men tror inte det kommer ske, tyvärr. Deadmau5 är inte helt omöjligt. DV&LM skulle jag vilja se på Bråvalla då jag tror de passar perfekt in på en festivalscen då den ena av dem verkar ha en käft som är glapp.

Like Mike är en mästare på att hajpa en festivalpublik! Och så spelar de sjukt bra set med härliga mashups med låtar som folk känner igen.

Blir Daft Punk bokade så får jag nog en hjärtattack eller liknande. Daft Punk är som en religion för mig
Citera
2013-11-25, 20:48
Medlem
kirewwe666s avatar
Tool kanske typ klara???
http://www.festivalrykten.se/tool-bekraftar-2014-ars-forsta-konsert-och-nagon-forsoker-starta-rykte-om-bravallaspelning/
Citera
2013-11-25, 20:51
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Tool kanske typ klara???
http://www.festivalrykten.se/tool-bekraftar-2014-ars-forsta-konsert-och-nagon-forsoker-starta-rykte-om-bravallaspelning/

Verkar ju vara högst oklart.
Citera
2013-11-25, 20:57
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Verkar ju vara högst oklart.
Jo verkligen oklart, men dock troligt!!!
Men ord som SWEDEN, JULY, BRAVALLA FESTIVAL IN NORRKOPING, är ju inte random stavfel direkt... Jag gissar att någon råkade publicera nyheten några veckor för tidigt, men att dom faktiskt är klara för Bråvalla. Kul i så fall!
Citera
2013-11-25, 21:07
Medlem
Hoppas på mycket EDM. Drömmen är ju tomorrowland denna sommaren men det är ju svårt som satan att få biljetter dit.

Hoppas Dimitri Vegas & Like Mike kommer, sjukt bra live.
Vad tror ni chansen att en sån som Axwell, Ingrosso eller typ Hardwell kommer?
Citera
2013-11-25, 22:09
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Jo verkligen oklart, men dock troligt!!!
Men ord som SWEDEN, JULY, BRAVALLA FESTIVAL IN NORRKOPING, är ju inte random stavfel direkt... Jag gissar att någon råkade publicera nyheten några veckor för tidigt, men att dom faktiskt är klara för Bråvalla. Kul i så fall!
Hur är det troligt när det garanterat är en fejkad bild? Vem som helst kan ju ha gjort den, då finns det ju inga belägg för att det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in