Citat:
Ursprungligen postat av
menpalla
Nej men du tror att evolutionen är ett faktum eftersom du har blivit hjärntvättad att tro det genom hela din uppväxt.
Den där attityden hör inte hemma i ett diskussionsforum, så lägg ner den! Jag har inte varit otrevlig mot dig, så det är väl inte för mycket begärt att du inte är otrevlig mot mig? Vill du spekulera i vad jag tror, och varför jag tror det, så får du göra det på ett snyggare sätt, men om du läser igenom mina inlägg så kan du själv se att jag inte uttalat en tro på något öht. Så gå inte händelserna i förväg, om du inte vill framstå som en väldigt trångsynt och fördomsfull person.
Citat:
Ursprungligen postat av
menpalla
Nej detta är exempel på variation. Variation, t ex skillnad på ögonfärg bevisar inte att en partikel kan förvandlas till en människa. För att det ska hända behövs helt andra förändringar.
Nej men stor möjlighet till inre variation inom arterna finns.
Du är väl medveten om att människans medellängd har ökat avsevärt de senaste 2000 åren? Kallar du det för tillfällig variation eller ihållande utveckling?
Citat:
Ursprungligen postat av
menpalla
Vad tyckte du om sagan om firren jag berättade? Har det gått upp ett ljus och du har insett att det är denna smörja du faktiskt tror på har hänt på riktigt?
Varför tilldelar du mig uppfattningar jag inte gett uttryck för? Det kallas att svartmåla någon och är ganska barnsligt.
Jag bad dig visa mig vilken saga du syftar på, men det var tydligen för mycket begärt?
Om du börjar med att länka vad du syftar på, så kan du övergå till att förolämpa mig på ett barnsligt sett efter det, om du nu känner att det är något du måste göra.
Den sagan du berättade för mig har jag faktiskt aldrig hört förut, så jag har inte haft möjligheten att ta ställning till dess äkthet. En snabb analys säger mig att det är spontan satir från din sida.