2013-11-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackInc
(Och ja, jag kan ibland vara den som bara åker runt och har ihjäl andra players bara för att jävlas )

Vaddå djävlas? Det ingår liksom i spelets koncept att kolla var de andra är och sen försöka ta sig dit och försöka knäppa dem. Blir ju lite roligare om man är i en duell mot en annan spelare och en tredje spelare ansluter sig och mosar en med sin bil än att man slår ner fotgängare som inte gör motstånd och smiter innan snuten kommer fram.
Citera
2013-11-23, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Med tanke på att jag skrev "varje gång jag säljer den" går jag hur mycket jag vill i plus.
I skrivande stund över 16 miljoner!

.

Aha, du utnyttjar den där glitchen eller vad man ska säga som jag anser vara aningen för komplicerad för att jag ska klara av med att trycka på avstängning i exakt rätt sekund etc
Citera
2013-11-23, 10:15
Medlem
Citat:
Och vadå? Får du problem när du kraschar dina bilar? Kör ett mission och efter det är bilen hel igen, eller kör in bilen i ditt garage och vips! bilen är hel.

Problem och problem kan jag inte säga att det är. Försöker däremot sno bilar runt varje 45 minut för att åka till närmaste custom för att sälja. Då ska man dock inte bryta sig in i en bil och köra förbi en polisstation med trasigt fönster. Köra förbi polisstationen med massor av skotthål i bilen gör inget dock
Citera
2013-11-23, 10:16
Medlem
BlackIncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Vaddå djävlas? Det ingår liksom i spelets koncept att kolla var de andra är och sen försöka ta sig dit och försöka knäppa dem. Blir ju lite roligare om man är i en duell mot en annan spelare och en tredje spelare ansluter sig och mosar en med sin bil än att man slår ner fotgängare som inte gör motstånd och smiter innan snuten kommer fram.

Är det därför man kan kicka folk från sin session för dåligt uppförande eller få bad sport för man spränger sönder nåns bil?

Jaha ok....
Citera
2013-11-23, 10:43
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Det är ju garanterat för att det ska hända saker i din session. Får man en bounty på sig så kommer folk att jaga dig för att få pengar.

Och vadå? Får du problem när du kraschar dina bilar? Kör ett mission och efter det är bilen hel igen, eller kör in bilen i ditt garage och vips! bilen är hel.

Din fråga om missions har jag samma problem... + att alla missions som finns på min karta (35st) är team-missions. Jag får invites från andra och då är det missions alla jobbar ihop. Och ja, jag har tillräckligt hög level för att "kunna" spela den.
Sjukt irriterande när man lirar med polare och man vill köra missions och allt är team-mission.

En annan sak som stör mig är att man inte kan få bort auto-aim på crew och vänner.
Ni alla vet att det kan vara kaos i sessions, folk åker runt och skjuter ihjäl andra players.
Om jag och en polare ställer upp oss för att möta nån sådan, får jag mitt aim på polaren!
Kan man få bort det?

(Och ja, jag kan ibland vara den som bara åker runt och har ihjäl andra players bara för att jävlas )

Ring till Ron, Martin, och Lester, ja nästan alla i din telelista. Då får du uppdrag där ni måste arbeta med varandra.
Senast redigerad av Necrofili 2013-11-23 kl. 11:29.
Citera
2013-11-23, 15:17
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Det är därför jag uteslutande kör race utan catch up.
Men då måste jag ju hosta själv typ, orkar fan inte vänta en kvart på ett race
Citera
2013-11-23, 16:11
Medlem
MoldyPeachess avatar
Jag försöker komma med i flashback crew men det står request pending, och det har det gjort i några dagar nu. Måste någon acceptera?
Citera
2013-11-23, 16:24
Medlem
Anderssiscos avatar
Testade att spränga ett tåg idag.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos/photo/PFee4PNKek2ywDfNXhE9ew
Citera
2013-11-23, 16:27
Medlem
Har någon ett tips på hur man kan tjäna snabba cash i GTA online?
Citera
2013-11-23, 17:02
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smedenpro
Har någon ett tips på hur man kan tjäna snabba cash i GTA online?

Survival, med ett bra team kan det göras på 10 minuter med 20000 gta-dollar i potten.
Citera
2013-11-23, 17:19
Medlem
meduzan2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoldyPeaches
Jag försöker komma med i flashback crew men det står request pending, och det har det gjort i några dagar nu. Måste någon acceptera?

samma för mig
Citera
2013-11-23, 18:12
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
samma för mig

Det är många som får vänta länge, trots att det lediga platser finns. Autozione bör på daglig basis ta en titt på requests, alternativt tillåta andra medlemmar i crewet att kunna godkänna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in