2013-11-21, 20:38
Medlem
donaukinds avatar
Tycker synd om Donald Trump om han nu utbildar henne...
Citera
2013-11-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind

tycker synd om henne om hon tror att det är Donald som utbildar henne.... så lättlurad kan man ej vara.

har svårt att tänka mig att Donald skulle utbilda en lite snärta från Sverige.
Citera
2013-11-21, 20:46
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
tycker synd om henne om hon tror att det är Donald som utbildar henne.... så lättlurad kan man ej vara.

Utbildning via mejl, jahaja... Vem som helst kan skicka mejl till honom, input mot nakenbilder. Någon som gått på hennes föreläsningar?
Citera
2013-11-21, 20:47
Medlem
Argus-eyeds avatar
Hon verkar ju ha mognat betydligt idag. Ser både fräschare ut och verkar mer streetsmart.
Citera
Medlem
Woopiis avatar
Citat:

Tycker synd om Donalds kontor som lär får 1 miljon mail efter detta program från idioter som tror att dom ska få hjälp..
Citera
Medlem
känns som att dom borde göra en uppföljning på uppföljningen angående vanita......
Citera
2013-11-21, 20:48
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Utbildning via mejl, jahaja... Vem som helst kan skicka mejl till honom, input mot nakenbilder. Någon som gått på hennes föreläsningar?
Hon föreläser över mail, men hon är lyckligt ovetandes att hennes mail fastnar i spamfiltren.
Citera
2013-11-21, 20:48
Moderator
v50s avatar
Citat:

Undra hur många föreläsningar vanita har genomfört över huvud taget, skulle vara intressant om de gjorde en budgettavla över hennes nuvarande ekonomi men jag tror inte de gör det men jag kanske har fel.
Citera
2013-11-21, 20:49
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:

Citat:

JA, att "utbilda" är nog en stark överdrift.

Förmodligen är det hans sekreterare eller nån annan anställd som skickat ett utdrag ur någon av hans böcker.
Citera
Medlem
Trumpeters avatar
Vanita verkar inte växt upp sedan hon var med Lyxfällan senast. Lika naiv och blåst som då.
Citera
Medlem
Vanita är fantastisk i all sin naivitet. "Ha fyra banker då tror de att man har pengar på en annan bank" "Pengar är en illusion"
Citera
2013-11-21, 20:50
Medlem
Vanita har ju knappt blivit en hjärncell smarta sen hon varit med tidigare. Donald Trump utbildar mig .
Hur fan kan nån va så jävla blåst att anlita henne för föreläsning om ekonomi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in