2013-11-18, 15:04
Medlem
tomchis avatar
undrar om nån har testat det och vad tyckte du isåfall? funkade det?

tacksam för svar

http://www.earthingpeople.se/sv/butik/index.html
Citera
2013-11-18, 16:18
Moderator
ofays avatar
Medicin och hälsa --> Alternativ medicin
/Moderator
Citera
2013-11-21, 19:31
Medlem
Shamashs avatar
Måste säga att jag själv sover bättre, även vänner och bekanta säger det samma som provat. Har tryckt ner ett koppar rör i backen och dragit in en kabel själv, sen införskaffat liknande band som finns på sidan du länkade till. Blev mycket billigare. Testa det.
Citera
2013-11-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamash
Måste säga att jag själv sover bättre, även vänner och bekanta säger det samma som provat. Har tryckt ner ett koppar rör i backen och dragit in en kabel själv, sen införskaffat liknande band som finns på sidan du länkade till. Blev mycket billigare. Testa det.

Så det enda du presterar är anekdotiska påståenden??
Har du inga bättre källor?
Citera
2013-11-21, 20:32
Medlem
Shamashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Så det enda du presterar är anekdotiska påståenden??
Har du inga bättre källor?

Nu frågade tomchi efter personlig erfarenhet, så ja. Inga konstigheter med det.
Citera
2013-11-26, 23:42
Medlem
Har sovit med jordningsband i två år och märker ingen skillnad. Nu har farsgubben testat på samma sak och han är väl inte jätteexalterad han heller. Men jag fortsätter med det ändå. Många som sägs uppleva häpnadsväckande resultat. Ingen jag känner dock.
Citera
2013-11-27, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gest
Har sovit med jordningsband i två år och märker ingen skillnad. Nu har farsgubben testat på samma sak och han är väl inte jätteexalterad han heller. Men jag fortsätter med det ändå. Många som sägs uppleva häpnadsväckande resultat. Ingen jag känner dock.

De som får resultat får det naturligtvis genom placebo. Självklart är det bara skit.
Citera
2013-11-27, 18:31
Medlem
Shamashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ickerokare
De som får resultat får det naturligtvis genom placebo. Självklart är det bara skit.

Att det naturligtvis är placebo, vart får du det ifrån? Och vilka belägg har du för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in