2013-11-13, 14:32
Medlem
Pangon90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semester
Bloomberg terminaler har fingeravtrycksläsare. Är Fingerprint cards bakom denna teknik? Om inte så finns det uppenbart konkurrenter. Säkerheten på finansiella portaler är ju inget man tar lättvindigt på.

Ett relativt gammalt pressmeddelande från januari i år. Känns ganska säkert som att det är bloomberg va?

http://www.fingerprints.com/blog/2013/01/28/fpcs-leading-edge-technology-selected-by-world-leading-financial-information-provider/
2013-11-21, 12:07
Medlem
Dysfunktions avatar
Rejäla dropp nu den här veckan....
2013-11-21, 15:26
Medlem
Skotmisns avatar
Rasar FP på Starbreeze nedgång eller...? haha #RasarPåMinstaHändelse
2013-11-21, 15:33
Medlem
zorb89s avatar
Fp är en lång investering tyvärr där jag varken har mycket innehav eller ett bra gav(52kr).

Sämsta valet...
2013-11-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Fp är en lång investering tyvärr där jag varken har mycket innehav eller ett bra gav(52kr).

Sämsta valet...

Det kommer nog... sikta på 2014 om du nu köpte vid 52kr sälj inte av nu! även om den går under 40!
2013-11-21, 15:41
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TObbeSkatt
Det kommer nog... sikta på 2014 om du nu köpte vid 52kr sälj inte av nu! även om den går under 40!
Jag vet, efter 2014 ser jag minst 100kr/aktie men det är lååångt dit så hade hellre investerar i annat om jag inte hade gått in..
2013-11-26, 17:34
Medlem
zorb89s avatar
Update:
Riktkursen är nu 100kr REDAN i December enligt tung källa. Det är inte vad de vet utan det är vad deras rapporter ser som möjligt.

Värt att gå in rätt tungt upp till 65-70kr om man inte redan ligger inne.

Oväntat att sensorn vi väntat på redan blivit klar!

Skål!
2013-11-26, 18:23
Medlem
Citat:
Update:
Riktkursen är nu 100kr REDAN i December enligt tung källa. Det är inte vad de vet utan det är vad deras rapporter ser som möjligt.

Skål!

Någon som försöker sälja av sig dyrt eller? Då du skrev att du hade så litet innehav inne... eller köper du nu en stor post?
2013-11-26, 18:27
Medlem
a.eQualz.bs avatar
Citat:
Update:

Skål!

Vem/vad är denna tunga källa? vad är det för rapport?
En 27% uppgång som motiveras av att FPC har släppt en sensor som alla redan visste skulle komma känns väl lite som en överdrift?

Får se om det blir någon rekyl imorgon, i sådana fall köper jag nog in mig. Har en känsla att de har Microsoft på krokarna, vilket vore oerhört stort så klart!
2013-11-26, 18:28
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandarinen1234
Någon som försöker sälja av sig dyrt eller? Då du skrev att du hade så litet innehav inne... eller köper du nu en stor post?
Dubblade såklart innehavet imorse när nyheten dippa in så GAVet är 50,95kr.

Trodde inte sensorn skulle bli klar först slutet av januari.
2013-11-26, 18:30
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.eQualz.b
Vem/vad är denna tunga källa? vad är det för rapport?
En 27% uppgång som motiveras av att FPC har släppt en sensor som alla redan visste skulle komma känns väl lite som en överdrift?

Får se om det blir någon rekyl imorgon, i sådana fall köper jag nog in mig. Har en känsla att de har Microsoft på krokarna, vilket vore oerhört stort så klart!
Kolla investerarna i slutcallen och avgör själv vad som börjar hända i världen

PMar det andra.
2013-11-26, 21:02
Medlem
Skotmisns avatar
Citat:
Update:

Skål!

Så ett PM om nytt samarbete och ett annat om publiceringen av en ny sensor ska alltså få kursen, som redan stigit med 645%, att stiga med 67% till på ca en månad? Eller räknar du med bombardemang av nya PM? Jag kan vara ute på hal is när jag säger att jag är lite tveksam, eftersom jag inte orkar göra någon noggrannare analys av situationen.

Säger bara grattis om du kan plocka de där procenten, men jag stannar utanför.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in