2013-11-20, 13:12
  #14377
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Du fattar väl själv att det inte går att få ihop Etoo med Aubameyang utan att använda en snubbe från Gabon i BPL (vilket inte finns) eller en från Kamerun i bundes vilket är denna snubben http://www.futhead.com/14/players/5206/eric-maxim-choupo-moting/

Han kanske funkar som CAM men om du ska lira 352 måste du ju tänka över länksystemet och hur kemin är uppbyggd.

Lewan är mycket lättare då han har en perfect chem med Kuba, Likaså Balo och El Shaarawy.

Önskedröm!

Vad tror du om detta? Precis så budgeten räcker till.

http://www.futhead.com/14/squads/2706687/

Hummels å Luiz wr skrämmer mig lite dock.

Alt 2:

http://www.futhead.com/14/squads/2706961/
__________________
Senast redigerad av Valvanto 2013-11-20 kl. 13:21.
Citera
2013-11-20, 13:14
  #14378
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Jag har blivit beroende av att gambla och köpa guldpacket för mina coins jag samlar ihop. Tänker, den här gången får jag kanske något bra. Sen får jag kloakkort och säger till mig själv att aldrig köpa igen. Men så gör jag det igen...

Nu har jag gjort det två gånger och bränt totalt 10 k coins som tar många spelade matcher att ssamla ihop. Är så rädd för att göra det en tredje gång...Fan mår piss.

jag gjorde det för 50k lol
Citera
2013-11-20, 13:15
  #14379
Medlem
pzyducks avatar
http://www.futhead.com/14/squads/2706779/

Mitt lag atm,tips på förbättringar ? Är IF Hulk värd pengarna ?
Citera
2013-11-20, 13:26
  #14380
Medlem
Xel2oXs avatar
Är detta lag ok? http://www.futhead.com/14/squads/2706974/


Sen skulle jag gärna ha tips på bra anfallare i BBVA
__________________
Senast redigerad av Xel2oX 2013-11-20 kl. 13:29.
Citera
2013-11-20, 13:27
  #14381
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Önskedröm!

Vad tror du om detta? Precis så budgeten räcker till.

http://www.futhead.com/14/squads/2706687/

Hummels å Luiz wr skrämmer mig lite dock.

Alt 2:

http://www.futhead.com/14/squads/2706961/

Ingen aning faktiskt. Kanske det här funkar bättre.

http://www.futhead.com/14/squads/2706955/
Citera
2013-11-20, 13:32
  #14382
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Är detta lag ok? http://www.futhead.com/14/squads/2706974/


Sen skulle jag gärna ha tips på bra anfallare i BBVA

neymar, messi, diego costa sanchez IF
Citera
2013-11-20, 13:36
  #14383
Medlem
Rackkartygarns avatar
Är det värt att sälja av laget nu när Ronaldos SIF kommer,eller kommer det inte bli lika stor marketcrash som när hans if kom?

Tacksam för svar!
__________________
Senast redigerad av Rackkartygarn 2013-11-20 kl. 13:39.
Citera
2013-11-20, 13:38
  #14384
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
neymar, messi, diego costa sanchez IF
Helst NIF och mer överkomligt.
Citera
2013-11-20, 13:38
  #14385
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl1
Hmm, ja jag har inte satt mig in i det nya kemisystemet, inte köpt fifa 14 än men blir så sugen ibland.
Lutar åt att vänta på PS4.

Men iaf ang laget, jag vet att du kan FUT. Jag är ute efter 2 yttrar med minst 4* skills och minst 3* WF, samma gäller för CAM. Sen en nickstark ST som inte är allt för slö. + bra WR på CDMarna. Hade uppskattat om du ville ge ett förslag. Jag gillar inte Bundes eller PL, vill ha ha nåt annorlunda..

Kanske är det lättare om de defensiva mittfältarna får bytas ut i det laget jag länkade?

Tack


Det som förstör är att det är så svårt att få till många gröna länkar utan att sätta in en dålig spelare.

EDIT: Vilken budgeten? Blir lättare att bygga då, om du ska ha ett lag för 10 k eller om du ska köpa packs så det kan ligga runt 100k typ.
__________________
Senast redigerad av Langsdale 2013-11-20 kl. 13:42.
Citera
2013-11-20, 13:40
  #14386
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Ingen aning faktiskt. Kanske det här funkar bättre.

http://www.futhead.com/14/squads/2706955/

Ja, Santana är alltid OP Bytte in J. Boateng istället för Matip. Ska spara ihop till Neuer också, så får både Dante och Boateng full kemi. Köper laget nu, så kanske jag kommer med en recension sen. Tack för du tog dig tid!
__________________
Senast redigerad av Valvanto 2013-11-20 kl. 13:42.
Citera
2013-11-20, 13:53
  #14387
Medlem
Flinta82s avatar
Zlatan är min gud, men alltså satan vad tråkiga spelare han måste länka med. Kör nu med Lucas/Zlatan/Matuidi IF och trots att Z öser in mål och assist känns det lite trist att vara låst till så få spelare.

Vad tycker ni? Bör jag överväga att sälja Zlatan och grabbarna från Paris? Får ju t.ex. råd med Neymar IF och Benzema IF om jag gör det, men det skulle ta emot i mitt hjärta att genomföra en sån försäljning. Supersvårt att göra sköna hybrider med Zlatan om man nu inte kör 4-4-2 vilket jag gör med honom för tillfället.
Citera
2013-11-20, 14:00
  #14388
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
15 sek var det väl ändå?

Men håller med, tar år att budkriga i år.
28 sekunder för mig, skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in