2013-11-12, 00:53
Medlem
Just formen och själva utseendet är väl inte särskilt sexigt, men jag blir ändå riktigt kåt av en bild på en fitta eller när jag ser min partners. De är inte utseendet utan mera tanken av att man får betrakta de som är mest privat. Lita fitt fantast är man allt.
Citera
2013-11-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrgh
Sorry för inflammatoriskt ämne, men som bög har jag alltid undrat. Har själv (uppenbarligen) aldrig haft mycket till övers för yxskador, men utöver att de inte attraherar mig så tycker jag att många varianter är rent ut sagt avtändande. Den helt rena varianten utan grejer som hänger ut kan se okej ut, men det är vad jag förstått rätt ovanligt.

So, tycker straighta killar överlag att de flesta fittor är snygga, eller är det mer en grej man kan leva med eftersom utseendet inte är huvudsaken?

Jävligt lätt med comebacks om håriga rövar, etc., men lämnar öppet mål där.

Det finns fittor som ser jävligt snygga och sexiga ut, men långt i från alla.
fråga till dej. hur i helvete kan man som kille tända på en kuk? ( har inget emot att du är bög men jag spyr bara av tanken på en kuk) alltså.. går de ens? och gör de inte jävligt ont med en kuk i röven?
iofs något jag tänkt på också vad gäller bögar, knullar alla bögar varandra i röven eller kan man bara ha oralt sex? vad är vanligaste? sorry för OT men vill förstå mej på vadfan som gör att en kille tänder på håriga rövar eller en kuk i arslet.. vi blev inte skapta för det. kuk+fitta=adla barn. thats it
Citera
2013-11-19, 23:35
Medlem
Just fittan i sig bara i närbild vet jag inte.... Men helheten på en fitta sedd bakifrån med en jävligt snygg kropp, typ "the perfect gap" är ju bara så sexigt"
Citera
2013-11-19, 23:52
Medlem
Själva fittan är inte snygg och tänder inte på att slicka heller men däremot är tjejer oerhört sexiga när de står klädd i bara string och BH
Citera
2013-11-20, 02:49
Medlem
Klart att en fitta är sexig på en sexig kvinna!

Men jag vet inte vad jag skulle tycka om jag hittade en komplett fitta med blygdläppar och allt på golvet...
Citera
2013-11-20, 02:55
Medlem
Beror helt på vilken tjej det är.. fitta i sig går jag inte direkt igång på men när en tjej börjar pilla på den så blir jag ju kåt.
Citera
2013-11-20, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Fula att se på.

Goa att vara inne i.
Japp! Instämmer!

Sedan är det att föredra om de inte luktar kaviar heller, men i stridens hetta är det lätt att ignorera.
Citera
2013-11-20, 09:49
Medlem
Fettsugnings avatar
Snygga tycker jag sällan att de är men det ligger i en heterosexuell mans reptilhjärna att bli kåt av att se en fitta, med vissa undantag. Det är sannolikt den mest grundläggande evolutionsdriften.
Citera
2013-11-20, 16:54
Medlem
munspruts avatar
väldigt sexiga jag brukar tänka på det varje dag. brukar diskutera det på jobbet ibland vilken sorts fitta vi tror okända tjejer har, om de är rakade osv.
Citera
2013-11-20, 17:07
Medlem
bigangrys avatar
Den hemskaste utav Guds alla skapelser. Tacka vet jag det bakre hålet
Citera
2013-11-20, 17:24
Medlem
Tycker fitta är aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas sexxigt... älskar se fitta, får sån stor lust o kyssa o slicka o suga o doppa in min tunga o titta mer på det

Synd ingen vill ha mig dock...
Citera
2013-11-20, 17:54
Medlem
Sexiga jo, men bara näst sexigaste kroppsdelen efter rumpan tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in