Citat:
Ursprungligen postat av
hrgh
Sorry för inflammatoriskt ämne, men som bög har jag alltid undrat. Har själv (uppenbarligen) aldrig haft mycket till övers för yxskador, men utöver att de inte attraherar mig så tycker jag att många varianter är rent ut sagt avtändande. Den helt rena varianten utan grejer som hänger ut kan se okej ut, men det är vad jag förstått rätt ovanligt.
So, tycker straighta killar överlag att de flesta fittor är snygga, eller är det mer en grej man kan leva med eftersom utseendet inte är huvudsaken?
Jävligt lätt med comebacks om håriga rövar, etc., men lämnar öppet mål där.

Det finns fittor som ser jävligt snygga och sexiga ut, men långt i från alla.
fråga till dej. hur i helvete kan man som kille tända på en kuk? ( har inget emot att du är bög men jag spyr bara av tanken på en kuk) alltså.. går de ens? och gör de inte jävligt ont med en kuk i röven?
iofs något jag tänkt på också vad gäller bögar, knullar alla bögar varandra i röven eller kan man bara ha oralt sex? vad är vanligaste? sorry för OT men vill förstå mej på vadfan som gör att en kille tänder på håriga rövar eller en kuk i arslet.. vi blev inte skapta för det. kuk+fitta=adla barn. thats it