2013-11-01, 00:36
Medlem
Ratads avatar
Jovars. (Är det ett bra svar?)

Det kanske är en fascination för könsorgan som de flesta föds med. Beroende på läggning är de olika sexiga och man å andra sidan titta på organ som avviker och bara grunna "hur de där DNA-strängarna fick till det så". Fast jag är så barnslig att jag fnissar förtjust åt en söt kameltå.
Citera
2013-11-01, 23:39
Medlem
Aghartas avatar
De allra flesta fittor är väldigt vackra. Tidigare gillade jag bara håriga fittor men efter att ha stiftat närmare bekantskap med ett par småflickor har jag ändrat uppfattning.
Citera
2013-11-02, 00:30
Medlem
Zikniks avatar
Själva fittan i sig är ingen höjdare men helheten med kurvor, ben, mage osv!
Citera
2013-11-03, 16:20
Medlem
Caseuals avatar
Jag älskar fitta i alla dess former.
Smexigt som fan.
Citera
2013-11-03, 16:47
Medlem
Njae, inte särskilt. Är väl snarare mera tanken på det lite "smått förbjudna" som är upphetsande. Nakna ben, ljumskar och allt som omgärdar är en annan femma. Kanske lite homotendenser på mig, men jag blir inte upphetsad alls på samma sätt av en in-zoomad fitta på bild som jag blir av ett par bröst.
Citera
2013-11-03, 19:18
Medlem
Jag tycker inte om att se på den o den brukar lukta jävligt då.
Citera
2013-11-03, 23:26
Medlem
Fula att se på.

Goa att vara inne i.
Citera
2013-11-03, 23:45
Medlem
GanjahSmokes avatar
Ja fan vad fula fittor det finns. Är alltid nojig att bruden man är med ska ha en rostbiffs fitta.
Men jag har aldrig blivit besviken som tur är. Det är bara för att man sett så sjuka fittor på porr sidor på nätet som man tror det ska vara vanligt men det är det inte som tur är, eller så har jag haft tur.
Citera
2013-11-03, 23:47
Medlem
Inte speciellt sexiga. Tycker fan min egen kuk är sexigare än en fitta. Dock är fina rövar och tuttar väldigt sexigt.
Citera
2013-11-04, 10:37
Medlem
BenQuls avatar
Just en inzoomad fitta är ju inte så intressant, men en del kan ju vara finare om håret är trimmat och den inte har för mycket uthängda blygdläppar.

Det är ju den lena kroppen runt om fittan som är tilltalande, ett mer helhetsintryck med kärleksgrottan inkluderat.
Citera
2013-11-04, 15:16
Bannlyst
Fittan är sjukt sexig och på den tiden man fick nöja sig med att tanka bilder för att filmer tog för lång tid så var det bara fittor jag ladda ner faktiskt. Fittan stod ju liksom bara för ren glädje, varje gång jag såg en fitta irl eller inte så blev jag alltid lycklig och det håller ju i sig.
Sen är dom sexiga i alla dess former jag tycker om när dom reagerar rejält när dom blir upphetsade och både svullnar upp rejält och blir plaskvåta och det enda som kan förstöra det lilla visuella mästerverket är en rejäl djungelbuske.

Vet inte varför folk började prata om håriga rövar, hur ser du på en ståtlig kuk ts? Det blir nog en mer korrekt jämförelse.
Citera
2013-11-11, 23:53
Medlem
JGGRNT69s avatar
Älskar att se fittor. Så är det bara. Ska dock vara rakade, tänder inte på håriga muffar. Att se en fitta bakifrån när tjejen böjer sig framåt är bland det sexigaste som finns tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in