Någon av er proffs som hat tips på hur jag kan förstärka mitt lag nedan? Har även Walcott i laget men tycker Ben Arfa presterar bättre. Tips på några byten?
omöjligt att avsluta detta lag med full kemi på dom tre spelarna? skall tilläggas att jag vill absolut inte ha en backlinje och helst inte några fler spelare från ligue 1 så gott det går!
451 är favorit formationen just nu. Har varit tät bakåt samtidigt som man har gått om alternativ framåt. Dock så är det slöseri att ha typ Ribery på kanten, än om han kan skära in ibland. Tycker att rm o lm hamnar lite för långt ner men är bra att ha i kontringar. En som jag dock har svårt att klara mig utan i 451 är Tourè som cm. Har försökt med lite andra lag typ ett brasse o ngt Bundesliga men så fort jag har någon annan än Tourè som cm så skiter det sig. Delar med mig av ett Tourè mål som jag själv tycker är läckert. Kanske inte så märkvärdigt men snyggt iaf tycker jag.
Nu så skulle jag vilja ha hjälp från någon lagbyggare att skapa ett 451 lag som är roligt o effektivt.
Vad ni har att gå på är.
Tourè får inte vara med.
Cm Ska ha M/H i WR och vara bra på huvet
Så få eller helst inga BPL spelare
Budget ca 200k Men är ju givetvis flexibel då jag har en hel del spelare i klubben.
Feel free att göra om spelare från ex st till cam.
Anledningen till att jag behöver hjälp är att jag kört fast o hela tiden själv bara återkommer till BPL när jag ger mig på att försöka sätta ihop ngt.
Tack på förhand
*EDIT* Du ska alltså inte ha Toure med nu såg jag. Har du någon annan spelare som du ha laget byggt runt?
Senast redigerad av meditate 2013-11-19 kl. 22:15.