Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-18, 21:58
Medlem
BootyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Var tvungen att testa 50 i myntvärde.
Tänkte bara köra 10 stycken.

Lol, kör upp 10k+ på 30 sekunder. Donera dina pengar till cancerforskning istället.
Skräp är ordet för dig.
Citera
2013-11-18, 22:47
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyBoy
Lol, kör upp 10k+ på 30 sekunder. Donera dina pengar till cancerforskning istället.
Skräp är ordet för dig.
Låt han pissa bort sin deg om han vill. Frågan är ju varför man spelar slots om man sätter in 70k åt gången? ~13 insättningar är ju en mille...
Citera
2013-11-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Låt han pissa bort sin deg om han vill. Frågan är ju varför man spelar slots om man sätter in 70k åt gången? ~13 insättningar är ju en mille...
10k har han väl bara satt in som jag förstår det. Uppdatera gärna hur det går, hur mycket du tar ut om du lyckas med det nu!
Citera
2013-11-19, 13:51
Medlem
mareksxs avatar
Kom igen nu Sverige!

Ikväll är det en ordentlig fotbollsfest och det vill vi fira med dig. Sverige är endast en match ifrån VM i Brasilien med 1-0 underläge och det gör kvällens match till årets viktigaste för Sverige - den avgörande stunden är här..

Vi har därför satt in en gratisbonus på ditt konto på 50 kr!

Det enda du behöver göra för att få dina gratispengar:
1. Logga in på ditt konto
2. Gå till ”Mina bonusar” under ”Mitt konto”
3. Aktivera din bonus

Så hämta dina gratispengar och heja fram Sverige till en vinst tillsammans med ComeOn!

Klicka här för fullständig info om hur du aktiverar dina bonuspengar och fullständiga allmänna villkor.

*Bonusen kan endast hämtas via din dator.
Citera
2013-11-19, 15:20
Medlem
Canalatess avatar
Rätt beroendeframkallande det där Treasure Island men kul när man väl vinner stort.

Körde 1500:- / spinn och brände iväg cirka 50.000:- inom loppet av 10 minuter.
Känns lite onödigt i efterhand. Pengarna hade gjort mer nytta i Filippinerna.

Blev ett uttag nu då sidan inte kommer ge mig mer vinster på ett tag känner jag. Drygt 70.000. Ursprungsinsättningarna på totalt 10.000:- skänker jag till http://unicef.se/ge-pengar/katastrofhjalp-tyfon. Det är verkligen hemskt så passa på att skaffa bättre karma och hjälp barnen. Alla belopp hjälper, små som stora.
Senast redigerad av Canalates 2013-11-19 kl. 15:38.
Citera
2013-11-19, 16:24
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
Rätt beroendeframkallande det där Treasure Island men kul när man väl vinner stort.

Blev ett uttag nu då sidan inte kommer ge mig mer vinster på ett tag känner jag. Drygt 70.000. Ursprungsinsättningarna på totalt 10.000:- skänker jag till http://unicef.se/ge-pengar/katastrofhjalp-tyfon. Det är verkligen hemskt så passa på att skaffa bättre karma och hjälp barnen. Alla belopp hjälper, små som stora.

Extremt generöst av dig, en annan stackare drar ut 20k netto per månad så att donera en större summa pengar kommer inte på tal

Till mitt försvar donerar jag blod regelbundet och låter personer kliva av tåget innan jag själv kliver på
Citera
2013-11-19, 17:03
Medlem
Citat:

Respekt !!
Är arbetslös just nu annars skulle gärna hjälpa några hundring
Citera
2013-11-19, 17:29
Medlem
anoms avatar
Citat:

All respekt åt dig, min herre!
Bless!
Citera
2013-11-19, 17:30
Medlem
Snowflakeds avatar
Nice! Grön levererar igen.

Citera
2013-11-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflaked
Nice! Grön levererar igen.

Det gillas, och inget omsättningskrav.
Citera
2013-11-19, 20:08
Medlem
Ahryas avatar
Någon som vunnit mycket på Treasure Island? Jag lyckas aldrig få frispinn. Nu satt jag och såg när sista scatterhjulet sakta åkte förbi - jag hann inte trycka!
Citera
2013-11-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Någon som vunnit mycket på Treasure Island? Jag lyckas aldrig få frispinn. Nu satt jag och såg när sista scatterhjulet sakta åkte förbi - jag hann inte trycka!

Jag har fått freespins 2 gånger. Ger väl inget märkvärdigt precis.

Slottar jag personligen fått bäst utav freespins är " Jack " Piggy " Flowers "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in