2013-11-18, 11:05
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-power
Någon som kan säga nått om Diamonds dboll?
Undrar detsamma..
2013-11-18, 13:05
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashani
Hur många UG-labb framställer sina egna kemikalier "från scratch" då, enligt dig?
Mellan tummen och pekfingret.

Som jag vet med säkerhet? Ett tiotal internationellt. Och ja, det finns inrikestillverkare som gör det mesta från scratch. Men de är lätträknade då det kräver en annorlunda struktur och trixande än hemkoken

Citat:
Ursprungligen postat av Micke_stenhård
Inget nytt Lab..

Tråd från 2006 - https://www.flashback.org/t413087
Karlshmn_ye som är gammal mod här reka det.

http://forums.steroid.com/discussion-brands-ugls-no-source-posting/545349-alpha-labs-alp.html

Det är ett riktigt kvalitets Lab. Aldrig varit några dåliga batcher som varit underdoserade eller något.
Kan vara för att deras första prioritering inte har varit att sälja det till alla och tjäna så mycket pengar dom kan på folk. Finns folk som värdera kvalité och säkerhet högre än pengar.
Därför dom hållit det inom en sluten krets antar jag.

Självklar har det läckt ut lite här och där annars skulle inte en kille som jag veta något om detta.
Det har ju till och med uppmärksammats utomlands, Hur många svenska lab ha gjort det?

Skrev i mitt förra inlägg som togs bort att jag pratade om detta labet med Mr Maxi, Mannen bakom Dutch Lab.
Han pratade bara gott om det och killarna bakom det.

Att dom har eget hgh vet jag, Hur dom framställer det vet jag inte.
Men det ska vara TOPP precis som deras Steroider.

Detta är väl en tråd där man ska tipsa varandra om bra produkter? Så va inte så negativ när man dela med sig om sådan här info.

Hehe. Jag tänker inte argumentera emot dig då jag inte har en aning om vilka de är om jag ska vara ärlig. Men att ett inrikes UG-labb som inte säljer särskilt mycket skulle tillverka eget, högkvalitativt hGH är fullständigt orimligt.
2013-11-18, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL

Hehe. Jag tänker inte argumentera emot dig då jag inte har en aning om vilka de är om jag ska vara ärlig. Men att ett inrikes UG-labb som inte säljer särskilt mycket skulle tillverka eget, högkvalitativt hGH är fullständigt orimligt.

Jag vet ingenting heller om deras tillverkning. Vet att dom har ett eget HGH och att det håller en renlighet på 98-99% som jag skrev tidigare.

En gissning, Nordictropin tillverkas i UK men va speciell tillverkat och beställt till den svenska marknaden.
Det har också en renlighet på 98-99%. Kan vara så att det är samma grundleverantör.
Många peptider kommer till Sverige från UK eller Kina.

Det är en vild gissning som kanske låter mer rimlig för dig.
Jag vet som sagt bara att dom har ett eget HGH och att det är topp kvalité.
2013-11-18, 14:40
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_stenhård
Jag vet ingenting heller om deras tillverkning. Vet att dom har ett eget HGH och att det håller en renlighet på 98-99% som jag skrev tidigare.

En gissning, Nordictropin tillverkas i UK men va speciell tillverkat och beställt till den svenska marknaden.
Det har också en renlighet på 98-99%. Kan vara så att det är samma grundleverantör.
Många peptider kommer till Sverige från UK eller Kina.

Det är en vild gissning som kanske låter mer rimlig för dig.
Jag vet som sagt bara att dom har ett eget HGH och att det är topp kvalité.

Ja, att sätta på en etikett på en importerad produkt är väl inte direkt ovanligt. Men det är en helt annan sak än att tillverka det själv. Huruvida Nordictropin är 98-99 % är också det något helt annat, det finns inte en chans att det är så. Har använt det själv och visst är det väl prisvärt men det går inte att jämföra med HG-växt.
2013-11-18, 15:43
Medlem
chebmamis avatar
Venom Lab's testo propp smärtar som fan, erfarenheter?
2013-11-18, 15:49
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Venom Lab's testo propp smärtar som fan, erfarenheter?

Venoms är nog den bästa proppen jag testat. Helt smärtfri och ett jävla ös. Då har jag testat en mängd andra märken

Så du gjorde antagligen en dålig inject. Gör om gör rätt.

Peace
2013-11-18, 16:12
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Venoms är nog den bästa proppen jag testat. Helt smärtfri och ett jävla ös. Då har jag testat en mängd andra märken

Så du gjorde antagligen en dålig inject. Gör om gör rätt.

Peace

Har också hört att den ska vara det bästa. Gjort rätt många injects förr(med testo-e utan smärta) och dessa två stick med propp har inte varit något annorlunda. Finns det risk för fejk?
2013-11-18, 20:27
Medlem
Någon som vet om NK's Proviron är bra? Finns ju en hel del värdelös dynga ute tyvärr :/ Har tidigare kört med galnemannens grejer men då förrådet sinar och dom har slut är det dags att fylla på från annan leverantör.
2013-11-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedley
Någon som vet om NK's Proviron är bra? Finns ju en hel del värdelös dynga ute tyvärr :/ Har tidigare kört med galnemannens grejer men då förrådet sinar och dom har slut är det dags att fylla på från annan leverantör.
NK säljes en jävla massa skit och fejk bara så du vet..
2013-11-18, 21:49
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
NK säljes en jävla massa skit och fejk bara så du vet..

Skit vet jag inte. Fake vet jag inte heller. Kopior har de däremot en hel del av, liksom alla andra som påstår sig ha äkta av en massa preparat som ej säljs i kvantiteter.
2013-11-19, 00:42
Bannlyst
Thaiger Pharma Testo Cyp, någon som har något omdöme? Är väldigt nytt på marknaden så antar att det inte finns någon här ännu som kan avge någon rapport?
2013-11-19, 01:06
Bannlyst
Svea produkterna är det någon som testat dem ? Fan jag verkar vara ensam om att testa dessa nya märken?!

Thaiger pharma testo cyp och Svea Anadrol..Ingen ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in