Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Han har inte gjort det offentligt, vad jag vet. Det ingick inte i stämningsansökan. Finns det några belägg för att pengarna kommer från uttaget? Om du läser diskussionen om sedelnumren ser du att det är osannolikt att pengarna kommer från uttagen 28 juli.
Ja, en liten kvasiintellektuell diskussion baserad på felaktigheter kring värdedepåers hantering av kontanter och bankers/automatföretags påfyllning av automater. Den har ungefär lika stort värde som 99% av inläggen i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tulpanpernilla
Hitills finns inget som emotsäger att M kan ha deltagit i någon "upphetsningslek" med att spela rysk roulette med någon inbjuden och själv tillfogat sig det dödliga skottet. Utifrån fakta så ägde hon vapen som förvarades olåst.
Det är fullkomligt uteslutet för alla som kände M och hade vetskap om hennes BDSM-sida.
Utifrån fakta är det dessutom, vilket också tidigare har påpekats, omöjligt att spela rysk roulette med de vapen som fanns i huset. Fortsätt du med dina vampyrlekar och ofantliga mensblödningar, det är på den nivån du hör hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Det tror inte jag. Inte en chans. Varför jag inte tror det:
Skulle du lita på en helt ny bekantskap i samband med att du just mördat någon? Jag har svårt att tro att jag skulle göra det iaf. Man vet ju inte hur den nya bekantskapen utvecklar sig och snacka om att MaRu skulle "ha något" på FS då.
Nej jag tror inte på det. Men jag tror att den som, vem det nu må vara, mördat MJ har haft hjälp. Helt klart.
När går en bekantskap över till att inte vara ny? Ett par månader, ett halvår eller ett år?