Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Spin
Har du haft sex med 4st eller?
Åldern har knappt någon inverkan alls, vältränade smala tjejer har en tendens att vara trånga men även där har man gått på minor. De tjejer som haft de trängsta fittorna jag upplevt har varit strax över perfekt-nivån i kroppen. Dvs typ såhär: http://www.d.umn.edu/~jvaleri/mar.jpg (+/- några kilo så är det tre-fyra som har vart för trånga för 1st finger i princip där man behövt värma upp länge) Samtidigt så har det i denna kategori varit bland de slappaste fittorna jag stött på, och då menar jag framförallt om du lägger på 3-5 kilo. (Där åldern går från 16-~30)
Tränade kroppar har en tendens att inte bli slappa efter en kvart och vara lagom trånga (med stor variation), kroppar liknar då denna fast med magrutor och varierande strl på brösten. http://www.my-pin-up-girl.com/images/beautiful-female-bodies-Ame.jpg I den kategorin har allt från 18-32-åringar hållit hög klass.
En petit tjej som har tränade lår är generellt sett trång, i alla andra fall så är variationen gigantisk. Med trång menar jag inte heller initialt utan hur det är efter ca 10-20 min intensivt pumpande även om man skulle kunna fista vissa samma sekund som trosorna åker av.
Summa summarum, det går inte att se om en tjej har tränad PC-muskel eller ej. Ett tips om du lyckas komma en bit in i raggandet (och pratar om sex) så fråga om hon kör knipövningar. Är svaret nej och hon är mullig så kan du ju lika gärna ragga vidare. Onanerar tjejen ofta så brukar hon också vara stark där nere, men det syns inte heller.
Åldern har knappt någon inverkan alls, vältränade smala tjejer har en tendens att vara trånga men även där har man gått på minor. De tjejer som haft de trängsta fittorna jag upplevt har varit strax över perfekt-nivån i kroppen. Dvs typ såhär: http://www.d.umn.edu/~jvaleri/mar.jpg (+/- några kilo så är det tre-fyra som har vart för trånga för 1st finger i princip där man behövt värma upp länge) Samtidigt så har det i denna kategori varit bland de slappaste fittorna jag stött på, och då menar jag framförallt om du lägger på 3-5 kilo. (Där åldern går från 16-~30)Tränade kroppar har en tendens att inte bli slappa efter en kvart och vara lagom trånga (med stor variation), kroppar liknar då denna fast med magrutor och varierande strl på brösten. http://www.my-pin-up-girl.com/images/beautiful-female-bodies-Ame.jpg I den kategorin har allt från 18-32-åringar hållit hög klass.
En petit tjej som har tränade lår är generellt sett trång, i alla andra fall så är variationen gigantisk. Med trång menar jag inte heller initialt utan hur det är efter ca 10-20 min intensivt pumpande även om man skulle kunna fista vissa samma sekund som trosorna åker av.
Summa summarum, det går inte att se om en tjej har tränad PC-muskel eller ej. Ett tips om du lyckas komma en bit in i raggandet (och pratar om sex) så fråga om hon kör knipövningar. Är svaret nej och hon är mullig så kan du ju lika gärna ragga vidare. Onanerar tjejen ofta så brukar hon också vara stark där nere, men det syns inte heller.
Men det har ju inte bara med hur tränad hon är att göra, alla föds ju inte med lika stor fitta
Nej jag tror inte heller att åldern i sig har någon stor betydelse, enbart om dom är sena i växten och inte växt klart i underlivet än, och det måste väl bara gälla 14 åringarna och neråt isf. Som jag försökte förklara så tror jag det främst har att göra med hur kåt och nervös/spänd hon är. En tjej som är okåt eller spänd kan ju kännas MYCKET trångare än en tjej som är jätte kåt och helt avslappnad. Sedan efter de kommer hur stor fitta dom har genetiskt samt hur tränad muskel dom har. Angående kroppen så tror jag att det enda man kan kolla efter om man vill ha en så tight som möjligt är att kolla efter om den är naturligt smal eller inte. För det verkar rimligt att om tjejen har ett väldigt smalt bäcken och är smal överallt så borde även fittan med stor chans vara liten också. Men en tjej med stor benstomme som tränat sig smal blir ju självklart inte tightare i fittan för det. Så jag tror man ska kolla efter naturligt små tjejer.