Citat:
Ursprungligen postat av
Bullfetta
Du vet redan att jag är sosse, men jag gillar dig av någon anledning. Jag kan direkt säga att majoriteten av svenska folket är jävligt trötta på invandringen, men få vågar erkänna att dom vill lägga sin röst på SD.
Låt mig därför ge dig detta tips: All reklam är bra reklam, så länge den positivia inställningen från väljarna överväger den negativa. Särskilt vi kvinnor kollar noga om det lönar sig att rösta på ett kontroversiellt parti som som SD, för att inter tala om uppstickarna vid namn SvP.
För övrigt tycker jag du verkar vara en sund karl i min smak.

Många av oss i Sd är ju fostrade i socialdemokratins anda ,och gillar den iden,men stördes på hur den utvecklades i början av sjuttiotalet,så till valet 76 ,stödde jag faktiskt centern..

,men det insåg man snabbt var en miss ,som tur var fick man inte rösta då.
Sedan så blev det flera val moderaterna för att det partiet alltid anföll med blanka vapen framifrån,så det dom hotade med blev alltid mildare än vad dom sa i sin retorik.Sossarna hade ofta förmågan att sticka en i ryggen istället.
Att sossarna samarbetade med Folkpartiet gjorde ju att man blev ännu mer restriktiv mot det partiet.
Efter EUvalet så insåg man att Moderaterna var inte heller något vettigt parti,så då återstod SD.
SD är inte världens bästa parti ,men jämfört med övriga i riksdagen så glänser dom verkligen.