2013-11-16, 22:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Nu tror inte jag att man vill börja döda stora mängder av befolkningen. Men ett argument man kan ha är att det är lättare att kontrollera mindre befolkningsmängder.
Precis som med en flock med får, det är lättare att hantera 10st än att hantera 30st, och när det blir flera hundra så blir det helt omöjligt.

Svar två på denna: om det är så svårt att kontrollera 'oss får',hur förklarar du då att de lyckats ta all makt, kontrollerar alla politiker, styr alla media, äger alla banker, dikterar villkoren för alla popstjärnor etc etc av alla de påståenden som brukar tillskrivas Illuminati?
Citera
2013-11-16, 23:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fravoenx
Jag slutade bry mig för länge sen om vad andra tycker eftersom det inte spelar någon som helst roll. Jag är ingen humanist och bryr mig inte om resten av världen lever i en lögn. Mitt mål är att komma med bräsch komma igenom barriären för att nå eliten och lura såna som dig, men det är ju omöjligt såvida jag inte är jude eller gifter mig med en jude, vilket är högst osannolikt p.g.a. att de hellre knullar varandra(ja incest) än att skaffa barn med en icke-jude.

Är det alltid incest när judar knullar alltså? Då borde de vara samma familj allihop om jag inte missförstått incest? Det kanske du borde kontakta Aftonbladet om? Familjen jude är ju ett rätt nytt koncept
Om du är kille (du påstår ju att du inte är jude) och gifter dig med en jude så kommer ni dock aldrig kunna få några barn, du borde leta efter en judinna istället.
Jag har för övrigt en klasskompis från grundskolan som träffade en judinna i USA, och de har barn nu trots att han inte var det minsta judisk när de träffades. Det var väl konstigt?
Men kör hårt, bräscha på och försök nå eliten. Dock tror jag inte du kommer lyckas eftersom det är rätt uppenbart att du inte har en aning om vad du letar efter, eller om man så vill, det du letar efter finns inte.
Citera
2013-11-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är det alltid incest när judar knullar alltså? Då borde de vara samma familj allihop om jag inte missförstått incest? Det kanske du borde kontakta Aftonbladet om? Familjen jude är ju ett rätt nytt koncept
Om du är kille (du påstår ju att du inte är jude) och gifter dig med en jude så kommer ni dock aldrig kunna få några barn, du borde leta efter en judinna istället.
Jag har för övrigt en klasskompis från grundskolan som träffade en judinna i USA, och de har barn nu trots att han inte var det minsta judisk när de träffades. Det var väl konstigt?
Men kör hårt, bräscha på och försök nå eliten. Dock tror jag inte du kommer lyckas eftersom det är rätt uppenbart att du inte har en aning om vad du letar efter, eller om man så vill, det du letar efter finns inte.

Jag kanske inte uttalade mig tillräckligt tydligt men hos de ledande judiska familjera sker incest, alltså att brorsan och systern knullar varandra. Usch.
Citera
2013-11-16, 23:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fravoenx
Jag kanske inte uttalade mig tillräckligt tydligt men hos de ledande judiska familjera sker incest, alltså att brorsan och systern knullar varandra. Usch.

Ok, du kanske har rätt men
A) har du några som helst belägg för detta?
B) har du några som helst belägg för att detta sker av den anledning du angav (att de inte vill gifta sig och få barn med icke-judar)?
C) tror du inte det är ungefär lika vanligt (ovanligt) med incest inom andra religiösa och kulturella grupper?
(Jag har ingen aning, jag är inte jude, inte religiös, inte incestuös, jag bara finner ditt påstående uppseendeväckande och dessutom helt utan belägg hittills.)

Edit: det är ju lite märkligt om det är sant med tanke på att incest brukar ofta ge ganska efterbliven avkomma och judarna brukar ju anses extremt intelligenta och kontrollerande, styr bankväsendet, kontrollerar Hollywood och musikindustrin och allt det där som brukar påstås... Hur grejar de det om de är typ fjärde generationen inom samma hushåll?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-11-16 kl. 23:44.
Citera
2013-11-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ok, men som vanligt inget svar på VARFÖR? Om de redan har alla pengar, om de redan har all makt, om de redan styr oss som får? Varför? Varför i hela friden vill de kontrollera oss än mer? Varför vill de reducera oss till 500 miljoner? Varför vill de visa trianglar i Eric Saade-videos? Är det den sista promillen pengar de vill åt? Vad i hela friden ska de köpa för just den promillen? Så många frågor, inte ens en tillstymmelse till svar...
De vill behålla sina pengar, och sen föra det vidare makten till sina barn, barnbarn etc. De här släkterna har funnits hur länge som helst, allt går hela tiden i arv.
Om vi störtar dom så kommer samtliga av de ansvariga få den sköna upplevelsen att hänga från en galge. Makten är viktig för att behålla imperiet.
Citat:
'Skiten' är ditt påstående att Jeffry inte känner till världspolitik, globalisering och samarbete mellan stater. Det tror jag alla som inte ligger i koma känner till, men förlåt mig för att jag var otydlig, inser det nu efteråt när jag läser mitt eget inlägg.
Jeffry är relativt hjärndöd.
Han verkade inte fatta det, han förnekade det när jag skrev om det innan, och han kontrade med att skicka ett klipp som "bevisade" att Gud fanns, när jag hade länkat ett klipp med Obama när han pratar om det.
Citat:
Svar två på denna: om det är så svårt att kontrollera 'oss får',hur förklarar du då att de lyckats ta all makt, kontrollerar alla politiker, styr alla media, äger alla banker, dikterar villkoren för alla popstjärnor etc etc av alla de påståenden som brukar tillskrivas Illuminati?
Kontrollen av fåren har fungerat bra hittills, men nu är det nya tider, internet har utvecklats väldigt mycket och folk verkar inte vara lika korkade längre. Nuförtiden så ifrågasätter man saker mycket mer än förr. De flesta vet exempelvis att man inte ska tro på allt som AB skriver.
Sen så är det ju Jorden överbefolkad nu också, det kan ju vara av den simpla anledningen som man vill döda av lite boskap.
Citera
2013-11-17, 00:01
Medlem
palabrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faceman
Man försöker förklara för folk hur det verkligen ligger till i världen och det man får tillbaka är ett hånskratt. Jag känner nu att det är lika bra att nwo planen fullbordas. mänskligheten är så korkad att den tyvärr förtjänar det.

Ja det är lätt att känna så eftersom vissa människor tror att den egna okunnighet är ett bevis för att någonting inte existerar. När man försöker förklara för dem blir det som att prata kvantfysik med Beavis och Butt-head. "Ha Ha!!! Jag känner inte till det så det är inte sant" är inget argument. Det är bara sorgligt! När skiten sätter igång på riktigt kommer dessa människor vara bland de första som dör, men de är helt enkelt för korkade för att ens inse detta.

Ett nolltillväxt-samhälle med en minskande befolkning är det önskvärda och det kommer att ske frivillig eller med hjälp. Den nuvarande världspopulationen på ca 7,2 miljarder och den önskvärda på 500 miljoner ger en generell reduktion på ca 93 % och en garanterad idiotreduktion på 100 %. Den sistnämnda reduktionen hade gjort gott i denna tråd.
Citera
2013-11-17, 00:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De vill behålla sina pengar, och sen föra det vidare makten till sina barn, barnbarn etc. De här släkterna har funnits hur länge som helst, allt går hela tiden i arv.
Om vi störtar dom så kommer samtliga av de ansvariga få den sköna upplevelsen att hänga från en galge. Makten är viktig för att behålla imperiet.
Men ni påstår ju att de ÄR bankerna och äger 98.x% av alla pengar! varför skulle de börja namedroppa Illuminati och nwo i musikvideos etc om de var rädda för vad vi 'får' börjat skvallra om på internet? Vore det inte mer logiskt att bara softa i sina palats? Eller investera i bättre vaktstyrka? Varför i hela helvete skulle de börja tjafsa om nwo och folkmord om de skulle klara sig bättre i det fördolda?

Citat:
Jeffry är relativt hjärndöd.
Han verkade inte fattade det, han förnekade det när jag skrev om det innan, och han kontrade med att skicka ett klipp som "bevisade" att Gud fanns när jag länkade ett klipp med Obama när han pratade om det.
Det där var jävligt elakt och dessutom grovt felaktigt. Jeffry är allt annat än hjärndöd. Era länkkrig har jag inte kollat upp men fdubehöver ju inte gå till personangrepp.

Citat:
Kontrollen av fåren har fungerat bra hittills, men nu är det nya tider, internet har utvecklats väldigt mycket och folk verkar inte vara lika korkade längre. Nuförtiden så ifrågasätter man saker mycket mer än förr. De flesta vet exempelvis att man inte ska tro på allt som AB skriver.
Sen så är det ju Jorden överbefolkad nu också, det kan ju vara av den simpla anledningen som man vill döda av lite boskap.
Internet har blivit lite snabbare, och innehållet ökar närmast explosivt, men annars har det knappast utvecklats - det låter som om du tillskriver internet en egen intelligens men antagligen formulerade du dig bara lite slarvigt?
Det vore intressant med en källa till ditt påstående att folk blivit mer skeptiska och ifrågasätter saker mer idag än förr. Ingen aning om det stämmer och jag tänker inte ta ditt ord på det..
Din avslutning är tyvärr helt åt fanders, jorden är inte ens i närheten av överbefolkad. Var har du fått det ifrån? Vissa områden kan förstås räknas som att de inte är självförsörjande men överlag skulle det gå bra att vara rätt ordentligt många fler än vi är idag om vi utnyttjar resurserna klokt. Om vi redan var överbefolkade skulle det ju bli ett självreglerande system där överbefolkningen dog av svält och sjukdomar.
Citera
2013-11-17, 00:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palabras
Ja det är lätt att känna så eftersom vissa människor tror att den egna okunnighet är ett bevis för att någonting inte existerar. När man försöker förklara för dem blir det som att prata kvantfysik med Beavis och Butt-head. "Ha Ha!!! Jag känner inte till det så det är inte sant" är inget argument. Det är bara sorgligt! När skiten sätter igång på riktigt kommer dessa människor vara bland de första som dör, men de är helt enkelt för korkade för att ens inse detta.

Ett nolltillväxt-samhälle med en minskande befolkning är det önskvärda och det kommer att ske frivillig eller med hjälp. Den nuvarande världspopulationen på ca 7,2 miljarder och den önskvärda på 500 miljoner ger en generell reduktion på ca 93 % och en garanterad idiotreduktion på 100 %. Den sistnämnda reduktionen hade gjort gott i denna tråd.
Vem har "önskar" detta? Tänker du på Georgia guidestones så får du gärna berätta vem som ligger bakom dessa? Sen får du gärna berätta varför det går så in i helsike dåligt med denna populationsreduktion, vi blir ju bara fler och fler...
Citera
2013-11-17, 00:33
Medlem
Citat:
Men ni påstår ju att de ÄR bankerna och äger 98.x% av alla pengar! varför skulle de börja namedroppa Illuminati och nwo i musikvideos etc om de var rädda för vad vi 'får' börjat skvallra om på internet? Vore det inte mer logiskt att bara softa i sina palats? Eller investera i bättre vaktstyrka? Varför i hela helvete skulle de börja tjafsa om nwo och folkmord om de skulle klara sig bättre i det fördolda?
Bankerna äger musikindustrin och använder den för att bedriva hjärntvätt, men de där symbolerna är nog lite överskattade. Men det kanske är för att skrämmas, vad vet jag? Men jag tror det bara är en slump och att folk har hakat upp sig på det.
Man vill dölja sitt fiffel och sina svagheter, men man vill samtidigt visa att man har makt. Illusionen av makt är deras bästa vapen tror jag.
Citat:
Det där var jävligt elakt och dessutom grovt felaktigt. Jeffry är allt annat än hjärndöd. Era länkkrig har jag inte kollat upp men du behöver ju inte gå till personangrepp.
Jag menade inget illa, det var mest på skämt. Vi brukar kalla varandra för idioter.
Citat:
Internet har blivit lite snabbare, och innehållet ökar närmast explosivt, men annars har det knappast utvecklats - det låter som om du tillskriver internet en egen intelligens men antagligen formulerade du dig bara lite slarvigt?
Jag menar att fler har tillgång till det idag, och att det har blivit smidigare att koppla upp sig, söka information etc.
Citat:
Det vore intressant med en källa till ditt påstående att folk blivit mer skeptiska och ifrågasätter saker mer idag än förr. Ingen aning om det stämmer och jag tänker inte ta ditt ord på det..
Det är vad jag upplever i min omgivning iallafall. Speciellt folk under 30 verkar ifrågasätta saker mer än vad de äldre generationerna gör. Och nu har vi ju internet där man lätt kan kolla upp informationen som smutsmedia sprider.
Citat:
Din avslutning är tyvärr helt åt fanders, jorden är inte ens i närheten av överbefolkad. Var har du fått det ifrån? Vissa områden kan förstås räknas som att de inte är självförsörjande men överlag skulle det gå bra att vara rätt ordentligt många fler än vi är idag om vi utnyttjar resurserna klokt. Om vi redan var överbefolkade skulle det ju bli ett självreglerande system där överbefolkningen dog av svält och sjukdomar.
Om vi utnyttjar resurserna klokt, ja. Men det gör vi ju inte.
Och ja, vi klarar många fler, men nu ökar det snabbt som fan eftersom vi är fler, fler familjer som föder fler barn. Det stegrar mycket snabbar nu än förut, så nu går det riktigt snabbt!
Senast redigerad av Shamas 2013-11-17 kl. 00:56.
Citera
2013-11-17, 00:41
Medlem
palabrass avatar
Citat:
Vem har "önskar" detta? Tänker du på Georgia guidestones så får du gärna berätta vem som ligger bakom dessa? Sen får du gärna berätta varför det går så in i helsike dåligt med denna populationsreduktion, vi blir ju bara fler och fler...

Den som ligger bakom Georgia guidestones är säkert Jesuitordern i Vatikanen, med diverse medhjälpare. Men dessa stenar är bara en detalj bland många andra. Jag vet att det går dåligt med denna populationsreduktion, att vi inte frivilligt försvinner genom att gå och självdö. Har jag märkt detta så har säkert även den mystiska "eliten" gjort det samma. Sker det inte depopulationen frivilligt kommer den ske genom krig, pandemier, svält eller genom någon annan konstruktion.

En stor del av jorden befolkning har blivit överflödig. Mycket av tillverkningsindustrin, och mycket annat, har eller kommer att bli helt automatiserad. Praktikplatser och att springa runt och städa hos varandra är bara en tillfällig lösning. Etablissemanget kan inte, och vill inte, ha en massa "värdelösa munnar att mätta" som springer runt och löper amok pga. arbetslöshet och annan misär.
Citera
2013-11-17, 00:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Bankerna äger musikindustrin och använder den för att bedriva hjärntvätt, men de där symbolerna är nog lite överskattade. Men det kanske är för att skrämmas, vad vet jag? Men jag tror det bara är en slump och att folk har hakat upp sig på det.
Man vill dölja sitt fiffel och sina svagheter, men man vill samtidigt visa att man har makt. Illusionen av makt är deras bästa vapen tror jag.
Jaha, men vad försöker de säga? Och hur säger de det om det inte är via symboler? Vad vill de oss? Varför gör de det genom musikvideos? Försöker de få Rihanna att berätta för oss att vi ska gå och självdö eller vad handlar det om? Makes no sense....
Citat:
Jag menade inget illa, det var mest på skämt. Vi brukar kalla varandra för idioter.

Jag menar att fler har tillgång det idag, och att det har blivit smidigare att koppla upp sig, söka information etc.

Det är vad jag upplever i min omgivning iallafall. Speciellt folk under 30 verkar ifrågasätta saker mer än vad de äldre generationerna gör. Och nu har vi ju internet där man lätt kan kolla upp informationen som smutsmedia sprider.
Ja men det tar ju precis alla generationer upplevt... Revolt mot föräldragenerationen, självförhärligande och självupphöjande hör till ungdomen helt naturligt. Alla har vi varit unga och trott att vi sitter på lösningen på världens alla problem... Nu finns dock, som du så riktigt skrivet, internet som snabbare kan koppla ihop dessa ungas tankar. Tyvärr sprider ju internet även lögner, fantasier, felaktigheter och rena fjanterier med samma hastighet som det sprider klokhet. Och vilka brukar vara mest benägna att ta till sig fantasier, hittepå, konspirationer etc? De unga och oerfarna förstås...

Citat:
Om vi utnyttjar resurserna klokt, ja. Men det gör vi ju inte.
Och ja, vi klarar många fler, men nu ökar det snabbt som fan eftersom vi är fler, fler familjer som föder fler barn. Det stegrar mycket snabbar nu än förut, så nu går det riktigt snabbt!
Nej det gör vi ju inte, men å andra sidan brukar man säga att dagens befolkning skulle rymmas i Texas (med samma befolkningstäthet som i new york) och de 10 miljarder dom estimeras år 2050 skulle innebära en genomsnittlig befolkningstäthet som uppgår till halva dagens täthet i Frankrike... Fortfarande rätt glest med andra ord....
Citera
2013-11-17, 01:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palabras
Den som ligger bakom Georgia guidestones är säkert Jesuitordern i Vatikanen, med diverse medhjälpare. Men dessa stenar är bara en detalj bland många andra. Jag vet att det går dåligt med denna populationsreduktion, att vi inte frivilligt försvinner genom att gå och självdö. Har jag märkt detta så har säkert även den mystiska "eliten" gjort det samma. Sker det inte depopulationen frivilligt kommer den ske genom krig, pandemier, svält eller genom någon annan konstruktion.

En stor del av jorden befolkning har blivit överflödig. Mycket av tillverkningsindustrin, och mycket annat, har eller kommer att bli helt automatiserad. Praktikplatser och att springa runt och städa hos varandra är bara en tillfällig lösning. Etablissemanget kan inte, och vill inte, ha en massa "värdelösa munnar att mätta" som springer runt och löper amok pga. arbetslöshet och annan misär.

Inga som helst belägg finns för ditt påstående. Eller!?
Varför skulle någon tro att vi skulle börja självdö för att de skrev att det vore mer lagom för moder jord med 500 miljoner invånare!
Om eliten äger 98% av alla pengar på hela jorden så är knappast mat till några värdelösa munnar ett problem värt att ens reflektera över.. Dessutom skulle ju detta endast beröra kommande generationer, menar du att de planerar folkmord så långt framöver, men ändå misslyckats så kapitalt hittills? Är eliten osedvanligt korkad eller har de bara haft otur??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in