Vad tycker ni är den absolut skönaste taktiken/Vilken taktik får ni bäst resultat med?
Jag är helt klyven och vet inte alls, får som inte riktigt ordning på någon taktik och vet inte vad man ska köra med för mentalitet... Vet att mkt är pga mig själv som spelare såklart. Men om ni har några tips på något som funkar jättebra eller något som inte alls fungerar, så är jag extremt tacksam