2013-11-16, 21:04
  #13825
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Såpass. Kanske man borde sälja sina lag nu när priserna är så höga? För priserna lär väl brakrasa när legenderna släpps?

NIF Pedro har high/low i wr. Hans IF har high/high. Miss från futhead eller ändrar ea workratsen på IF's?

Så tänker nog alla just nu, därför priserna ökas. Tror det blir svårt att hitta överprisköpare nu med vetskapen att både Legenderna kommer samt att marknaden kommer krascha

Miss från Futhead, även IF Pedro har H/L In game.
Citera
2013-11-16, 21:06
  #13826
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Så tänker nog alla just nu, därför priserna ökas. Tror det blir svårt att hitta överprisköpare nu med vetskapen att både Legenderna kommer samt att marknaden kommer krascha

Miss från Futhead, även IF Pedro har H/L In game.
Kommer inte vara några problem att få dom sålda är min erfarenhet.
Citera
2013-11-16, 21:06
  #13827
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Så tänker nog alla just nu, därför priserna ökas. Tror det blir svårt att hitta överprisköpare nu med vetskapen att både Legenderna kommer samt att marknaden kommer krascha

Miss från Futhead, även IF Pedro har H/L In game.
Det borde ju dock medföra motsatt effekt?
Citera
2013-11-16, 21:11
  #13828
Medlem
namerlesss avatar
Jag har tappat all lust att spela fifa och vill sälja med BPL-Lag som alla andra har likadant.

Någon som kan göra ett roligt guldlag för 30k?

Vad som helst utom BPL.
__________________
Senast redigerad av namerless 2013-11-16 kl. 21:17.
Citera
2013-11-16, 21:18
  #13829
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Det borde ju dock medföra motsatt effekt?

Håller med. Det är nog endast det pissiga TOTW som vi dras med som står för dessa höjningar. Jag tackar och bockar dock 300k tjänar jag på detta. Säljer allting och behåller mitt svenska silverlag och skojjar runt i cupen ett par veckor.
Citera
2013-11-16, 21:21
  #13830
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Håller med. Det är nog endast det pissiga TOTW som vi dras med som står för dessa höjningar. Jag tackar och bockar dock 300k tjänar jag på detta. Säljer allting och behåller mitt svenska silverlag och skojjar runt i cupen ett par veckor.
Jag gjorde ''bara'' 50k. hehe. Länka silverlaget?
Citera
2013-11-16, 21:26
  #13831
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Jag gjorde ''bara'' 50k. hehe. Länka silverlaget?

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=cccbFM1DbkEs:360

Det var lite roligare när jag hade IF Zlatan längst upp dock... Kacaniklic och Sana är sjukt roliga att spela med. Sveriges framtid

Edit: Fixade länken!
__________________
Senast redigerad av Seether14 2013-11-16 kl. 21:28.
Citera
2013-11-16, 21:28
  #13832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NUFC
Så tänker nog alla just nu, därför priserna ökas. Tror det blir svårt att hitta överprisköpare nu med vetskapen att både Legenderna kommer samt att marknaden kommer krascha

Miss från Futhead, även IF Pedro har H/L In game.
Tack kolla PM
Citera
2013-11-16, 21:30
  #13833
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
Tack kolla PM

Har inte fått något?
Citera
2013-11-16, 21:31
  #13834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bM2zuoqTbkEr:360

Det var lite roligare när jag hade IF Zlatan längst upp dock... Kacaniklic och Sana är sjukt roliga att spela med. Sveriges framtid
härligt lag, lite för mycket AIKare bara in med mellberg, inget svenskt lag ska vara utan den vikingen!

Sana är riktigt grym i år, dock inte svensk fotbolls framtid
Citera
2013-11-16, 21:31
  #13835
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=cccbFM1DbkEs:360

Det var lite roligare när jag hade IF Zlatan längst upp dock... Kacaniklic och Sana är sjukt roliga att spela med. Sveriges framtid

Edit: Fixade länken!
Tack! Riktigt snyggt.

Ska buta ut råttorna bara
__________________
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-11-16 kl. 21:34.
Citera
2013-11-16, 21:33
  #13836
Medlem
Vad tycker ni är den absolut skönaste taktiken/Vilken taktik får ni bäst resultat med?

Jag är helt klyven och vet inte alls, får som inte riktigt ordning på någon taktik och vet inte vad man ska köra med för mentalitet... Vet att mkt är pga mig själv som spelare såklart. Men om ni har några tips på något som funkar jättebra eller något som inte alls fungerar, så är jag extremt tacksam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in