Har haft mobilen i ca 1 år och 2 månader och har alltid kunnat använda wifi. Men nu funkar det av någon anledning inte. Det är inte mitt internet som är problemet, det funkar till datorn.

Vad ska jag göra, kan Simkortet vara förstört?

Ska jag återställa mobilen?