2013-11-16, 18:33
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Ja, helt i onödan. Fick bara kloakkort.
Hahaha, FUT-trådens största sosse.
Citera
2013-11-16, 18:39
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Japp. Varje gång jag spelar hem till målvakten som får slå upp bollen så är samtliga tre anfallare i min 4-3-3 i offsideposition. Otroligt irriterande när man är lite stressad.

I min mening är det dessutom en betydligt högre grad av onödiga offsides i år än tidigare. Beror väl antagligen på en förhöjda AI hos försvararna, men det är otroligt frustrerande.

Ok det där får dom fan fixa.. Orealistiskt att det blir offside varje gång spelet vänder eller när man bryter i mitten. Typ alla är "offside like pato".. Simma!
Citera
2013-11-16, 18:54
Bannlyst
Man spelar helt klart bättre drunk. Synd bara bollen inte går in i mål.
Citera
2013-11-16, 19:03
Medlem
Någon som har tips på hur man går upp i level snabbt? ( det som visas i högra hörnet)
Citera
2013-11-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Man spelar helt klart bättre drunk. Synd bara bollen inte går in i mål.
Kanske bara din uppfattning när du är wasted?
Citera
2013-11-16, 19:06
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Kanske bara din uppfattning när du är wasted?

Nä, stämmer ju...
Citera
2013-11-16, 19:07
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Någon som har tips på hur man går upp i level snabbt? ( det som visas i högra hörnet)
Fråga i FIFA 14 tråden. Har ingenting med fut att göra
Citera
2013-11-16, 19:09
Bannlyst
Vet att denna frågan kommer upp titt som sätt, men vilken formation är bäst enligt er? Varför?
Citera
2013-11-16, 19:10
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ja, helt i onödan. Fick bara kloakkort.

Fyfan vilken gambler du är. Köper ett pack bara sådär Ta det lite lugnare framöver.

Spelade en match nyss där en kille hade fembackslinje, han tar ledningen med 2-0, kollar ALLA repriser osv. Jag visste att jag hade honom. Vinner matchen med 8-2. Han blev shyshad några gånger

Vill tillägga att Robben har blivit en favorit, riktigt grym spelare.
Citera
2013-11-16, 19:11
Medlem
Weeruuns avatar
Hejsan! Skulle behöva lite hjälp med lagbygge!
Hade tänkt att få in Thiago Silva, Kompany och Chiellini i en trebacksformation.
Någon som kan hjälpa eller är det omöjligt att få full kemi på alla?

Budget: 200K
Xbox
Citera
2013-11-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Stänker dit en frispark från 30 meter med Zlatan, målet finns inte ens på höjdpunkter... man kan ju tycka att det är en höjdpunkt i matchen.
Gjorde ett otroligt snyggt bicicleta mål med D.Cisse från utkanten av straffområdet stenhårt in i bortre krysset. Mitt snyggaste fifa-mål någonsin som jag såg fram emot att typ skicka in till "veckans mål".

Det fanns dock ett problem, ja ni gissade rätt folks. Målet fanns inte med på höjdpunkterna...
Citera
2013-11-16, 19:16
Medlem
NUFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Vet att denna frågan kommer upp titt som sätt, men vilken formation är bäst enligt er? Varför?

532 är min go to-formation ännu efter att ha testat alla. Varför? För att den ger bäst alternativ. 3 solida backar i mitten istället för två, två spelfördelare på mitten samt en passningsskicklig bollvinnare i mitten samt en skön combo av en riktigt snabb och en riktigt nickstark på topp. Kan jämföras med en 352 bara att man blir stabilare bakåt utan att tappa offensivt.

Haft stora framgångar med främst ett BPL-lag men även Serie A, La Liga och Bundesliga har fungerat bra. Ligue 1 däremot har inte funkat bra, beror mest pga. avsaknaden av toppklassiga ytterbackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in