Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-15, 20:07
Medlem
Har hållt på och spelat i 3 timmar nu kommer säkert faila med att omsätta skiten, men det skulle vara trevligt om man nånstans kunde se hur mycket man har kvar att omsätta
Citera
2013-11-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Det är i den här tråden man ska ventilera va?

Finns det någon spelsida som det är möjligt att få 3 stjärnsymboler på Finer reels of life?
Jag har säkert plöjt bort 3-4.000:- på Unibet genom 6:- / spinn och inte fått det en enda gång.
Var väl ett par månader sen jag började skojlira på just denna slot.

Jag skiter fullständigt i pengarna då det är småpotatis men vill spela bonusspelet en gång bara.
Finns det någon annan sida som har denna slot? På Unibet är det helt omöjligt att få bonusspelet.
Måste vara bättre odds på att vinna Mega Fortuna jackpotten än att få bonusspelet på FroL.

MRgreen, Betsafe ...
Citera
2013-11-15, 20:40
Medlem
Blastins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1kolas
MRgreen, Betsafe ...

N1kolas när ska du börja streama då? Sett att du lagt upp massa highroller bilder på bigwinpictures
Citera
2013-11-15, 20:47
Medlem
Fonkyfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blastin
N1kolas när ska du börja streama då? Sett att du lagt upp massa highroller bilder på bigwinpictures

Hur ser intresset ut för streaming här, är det något ni vill ha? I så fall kan vi ordna en plattform för just detta, där alla kan börja streama deras sessions. Där bör man även kunna samla alla streams inom gambling som sker runt i världen, så att man enkelt kan hitta något intressant att kolla på.
Citera
2013-11-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonkyface
Hur ser intresset ut för streaming här, är det något ni vill ha? I så fall kan vi ordna en plattform för just detta, där alla kan börja streama deras sessions. Där bör man även kunna samla alla streams inom gambling som sker runt i världen, så att man enkelt kan hitta något intressant att kolla på.
Låter trevligt, jag hade vart på.
Citera
2013-11-15, 21:37
Medlem
Magnetisms avatar
Har något lyckats ta ut från sportingbet.com? Sitter med ett saldo på 5lakan nu.. Har ej verifierat min ålder, Vet inte hur det fungerar..
Citera
2013-11-15, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetism
Har något lyckats ta ut från sportingbet.com? Sitter med ett saldo på 5lakan nu.. Har ej verifierat min ålder, Vet inte hur det fungerar..

Jag tog ut ca 7500:- på freespins där runt jul förra året o fick verifiera åldern o skicka in dokument men fick in pengarna men tog ett tag typ 1- 2 v o ett par mail till supporten men kanske inte så konstigt vid jul
Citera
2013-11-15, 21:49
Medlem
Magnetisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
Jag tog ut ca 7500:- på freespins där runt jul förra året o fick verifiera åldern o skicka in dokument men fick in pengarna men tog ett tag typ 1- 2 v o ett par mail till supporten men kanske inte så konstigt vid jul

Tackar, ligger på 4lax och då känns det inte lika lönt att ta ut även om jag kommer gråta när jag torskat alltihop
Citera
2013-11-15, 23:17
Medlem
Zagmars avatar
Någon som lyckats fått freespins av att bara fråga support nån gång? Jag lyckas då aldrig, men det är värt ett försök iaf.

Om ni lyckats, vilken sida isåfall?
Citera
2013-11-16, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zagmar
Någon som lyckats fått freespins av att bara fråga support nån gång? Jag lyckas då aldrig, men det är värt ett försök iaf.

Om ni lyckats, vilken sida isåfall?

På nästan alla sidor, men frågar jag mer än en gång så är det alltid ett nej. Bör påpeka att jag satt in väldigt mycket pengar.
Citera
2013-11-16, 00:17
Medlem
bort

bort
Senast redigerad av Jebbzy 2013-11-16 kl. 01:16. Anledning: tar det i pm
Citera
2013-11-16, 00:50
Medlem
Zagmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
På nästan alla sidor, men frågar jag mer än en gång så är det alltid ett nej. Bör påpeka att jag satt in väldigt mycket pengar.

Lyckades få 200 kr med 1x omsättning på Guts en gång, men annars så brukar det bli ett nej ganska direkt tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in