2013-10-21, 15:20
Medlem
pennybridgefinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkyfat
SHO SENS syns

SHO SENS syns fan mycket, iaf här på väster. Han verkar bomba mycket men om jag ska vara ärlig så ser det mesta väldigt rörigt ut?
Citera
2013-11-12, 15:25
Medlem
Ericjoes avatar
Börja bomba och måla bussar? Det finns så många fördelar med det.

I Örebro
Senast redigerad av Ericjoe 2013-11-12 kl. 15:29.
Citera
2013-11-12, 22:04
Medlem
Såg att det öppnar upp en butik i Örebro ( K-82 Store ) som kommer sälja Montana.

https://www.facebook.com/pages/K-82-Store/1410879342462798?fref=ts
Citera
2013-11-13, 01:46
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadegorelse
Såg att det öppnar upp en butik i Örebro ( K-82 Store ) som kommer sälja Montana.

https://www.facebook.com/pages/K-82-Store/1410879342462798?fref=ts
Ojojojdå! Äntligen nåt positivt. Nu saknas bara ett fejm nånstans!? Men överlag, vart ska man dra för att få se någon form av scen i örebro? Chs kör väl typ bara på tågen nuförtiden vad jag sett och på min sida av stan är det helt jävla dött.. finns det nån som målar gata? Eller är det bara sbh och 2c-tags man får se om man inte campar på resecentrum i timmar?
Citera
2013-11-13, 12:01
Medlem
Ericjoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Ojojojdå! Äntligen nåt positivt. Nu saknas bara ett fejm nånstans!? Men överlag, vart ska man dra för att få se någon form av scen i örebro? Chs kör väl typ bara på tågen nuförtiden vad jag sett och på min sida av stan är det helt jävla dött.. finns det nån som målar gata? Eller är det bara sbh och 2c-tags man får se om man inte campar på resecentrum i timmar?

Äsch fejms behövs inte, ut och kör din sida av stan då
Citera
2013-11-13, 14:04
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericjoe
Äsch fejms behövs inte, ut och kör din sida av stan då
Fejms behävs inte tycker du, men vi som gillar att röka en holk och ta en bira i solen och måla några timmar då? Dumt inlägg, jag ställde flera frågeställningar men du vägrade att svara på en enda. Var du ens tvungen at kommentera? Kom med nåt konstruktivt istället tack.

Klart man är ute emellanåt, men man tappar lusten när man är ensam krigare ch bara ser sina egna tags vecka efter vecka.
Citera
2013-11-13, 17:28
Medlem
Citat:

Ta dig ut till norra kyrkogården, längst ner på kyrkogården på väggen mot tågen kan du se en del graff. Även i tunneln där brevid där tågen går under!
Citera
2013-11-13, 17:37
Medlem
Citat:
finns det nån som målar gata? Eller är det bara sbh och 2c-tags man får se om man inte campar på resecentrum i timmar?

Horc syns ju ganska mycket. Men det beror också på vilken del av stan man bor/befinner sig på. Det är ju inte så mycket målat just i centrum men en bit utanför så kan du hitta mycket.
Citera
2013-11-13, 17:39
Medlem
Har ni sett några nya målare? Eller några "upcomings" som har blivit bättre?
Citera
2013-11-14, 12:47
Medlem
Ericjoes avatar
Citat:
Fejms behävs inte tycker du, men vi som gillar att röka en holk och ta en bira i solen och måla några timmar då? Dumt inlägg, jag ställde flera frågeställningar men du vägrade att svara på en enda. Var du ens tvungen at kommentera? Kom med nåt konstruktivt istället tack.

Klart man är ute emellanåt, men man tappar lusten när man är ensam krigare ch bara ser sina egna tags vecka efter vecka.

Självklart var jag inte seriös, kan skicka ett pm om några fames som kan vara rätt schyssta. Om du drar till väster så kan du faktiskt se en del men mitt i stan finns tyvärr knappt något som är väldigt synd.
Citera
2013-11-14, 18:39
Medlem
boniers avatar
Kan ej svara på om dom är gamla eller ej men sett några kråkor av IOH.
Citera
2013-11-14, 18:52
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericjoe
Självklart var jag inte seriös, kan skicka ett pm om några fames som kan vara rätt schyssta. Om du drar till väster så kan du faktiskt se en del men mitt i stan finns tyvärr knappt något som är väldigt synd.
Rör mig mest i södra/norra delarna så ska ta mig åt väster nån dag och kika lite. Jag har sett mycket horc men tveksamt om det är något färskt? Har fått för mig att de aktiva delen av horc kör under annat crew.. Kyrkogården har jag vart, mycket kul att se där med. Släng gärna iväg ett pm, har lite ideér ich några ställen jag kollat redan men skadar aldrig med en tur i friska luften igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in