Citat:
Ursprungligen postat av
Flutter
Tror du missförstod mig. Det jag menar är att även om man har en telefon för att tjafsa med frugan om vem som ska köpa mjölk och en telefon för att chatta med älskarinnan, så har man inte en telefon för mjölkdiskussioner och flörtar med älskarinnan, och en hemlig telefon för sexchattar med älskarinnan.
Nejdå, jag förstår hur du tänker, tror jag. Tror inte direkt på denna lur (inte än iaf), men samtidigt så tycker jag att FUP skulle kunna tolkas som att det förekommit oredovisad kommunikation mellan parterna. Fast det här är ju ännu ett sånt spår...
Alltså, "hemliga" telefoner förekommer. Han kan mycket väl ha en sådan som initialt använts, eller som används till andra prassel eller BDSM eller vad det nu må vara som han absolut vill skydda. I just detta fall är det rimligt att VB omgående eller åtminstone väldigt tidigt i relationen får numret till den publika luren (tränarens nummer).
Min hemliga lur är mestadels avstängd, och används explicit i specifika syften. Antar att denna potentiella lur skulle använts på ett liknande sätt, om han nu inte går igång på porriga SMS. Ytterligare en anledning är att VB är efter honom, alltså är den hemliga luren av. Varpå VB bombar det publika numret.
Tillägg/förtydligande:
Det är lätt hänt att en sexuell kontakt som är mer än en engångsföreteelse "vandrar" in i den publika luren. Man känner sig ofta anmärkningsvärt trygg efter att ha umgåtts avklätt.