Citat:
Ursprungligen postat av
marcmaroc
Måste bara fråga hur ni gör mål som han ovanför som klagar på tråkmånsar som lyfter bollen över backlinjen. Man får ju inte heller göra inlägg från kanten hela tiden så hur gör ni mål då?
Alltså är medveten om att folk uberkör det men det går ju göra i spelet så var inte så jävla skitnödig hela tiden. Dom flesta jag möter skjuter inlägg eller lyfter bollen över backlinjen. Är det förbjudet att väggpassa sig fram också eller? Kolla på fotboll IRL så händer det hela tiden.
Måste vara sicka proffs här som alltid dribblar sig igenom hela försvaret och gör ett såkallat "ok" eller "godkänt" mål. Jävla amatörer!
Innan uppdateringen sket jag i hur folk gjorde mål, för då blev det inte mål på varenda inlägg, då var det som riktig fotboll. Men när Jesus Navas, Defoe, Walcott och Valbuena gör nickmål mot mina 190 cm + backar så är det något fel, jag går även upp i nickduellen men förlorar. 90 % av målen jag släpper in är på inlägg, så är det inte IRL, där blir det inte ofta mål på inlägg.
Kom och säg inte att jag INTE kan försvara mig, för innan uppdateringen hade jag knappt släppt in ett enda nickmål och fut gick bra för mig, nu är allt bara kaos. Jag respekterar spelare som varierar sitt spel, fintar lite, passar runt, slår lite i djupet och testar ca 3-4 inlägg/match. Inte som typ alla gör, pacea med walcott rätt ner i hörnet och slå inlägg i 90 minuter, finns ingen spelglädje i det.
Ni som säger att brons är som IRL, hur är silver då? Är det roligare så tvekar jag inte en sekund på att byta ner mig, för jag hatar verkligen hur det är just nu med guldlagen..