2013-11-14, 08:05
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 888poker
Hunden kan ha blivit ett hot mot KJ. Den stod långt ner på prioriteringslistan. Efter kompisarna. Dels hade han fått en varning av hyresvärden och började sedan hunden bita på datasladdarna var måttet rågat för KJ. Hunden måste väck.

Hunden hamnade i älven. VBs kroppsdelar var avsköljda. Skedde det också vid älven?

Tja, vem vet var han fick vatten ifrån. Ja hunden va jobbig för honom. Den bajsade inne och kissade inne, och ylade så han fick klagomål. Så han fick väl ett infall om hur han skulle karva i den efteråt eftersom han googlat på anatomin, och händer av skelett samt lårben. Hua så hemskt.
En del trodde väl att hunden fick stryk så som den skrek. Det är sorgligt att en som inte kan ta hand som sig själv ska ha djur,.
Citera
2013-11-14, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vem såg pappan med en plastsäck?

Kan en människa ha hundhår på sig efter att ha tillbringat kvällen med en f.d. hundägare i en ostädad lägenhet?

Någon har viskat i ditt öra att en granne sett KJ bära ut en svart sopsäck som det droppade blod från. Inlägg 9620. Men det behöver inte vara sant.
Citera
2013-11-14, 08:08
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Forskning från USA visar entydigt att personer som mördat och styckat kvinnor hade dödat och styckat djur i barndomen
http://hd.se/skane/2013/05/29/djurplagare-begar-ofta-brott-mot/

Hade inte KJ haft ihjäl nåt eller flera små djur som mindre grabb?
Citera
2013-11-14, 08:10
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso

Något från psyk ska åklagaren lämnat in och det är väl BUP,och det ska handla om att han är kapabel till att mörda. Sen är det inte ovanligt att djursadisterna blir mördare sen och det kan handla om fler människor än just en.
Citera
2013-11-14, 08:11
Medlem
Citat:

Det är ju ryktena som går här i stan!

Katter, grodor, möss m.m. pinat och dissekerat
Senast redigerad av Svullenbuk 2013-11-14 kl. 08:12. Anledning: lägga till text
Citera
2013-11-14, 08:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Har du något stöd för det antagandet, eller försöker du att plantera en trådsanning?
Citera
2013-11-14, 08:14
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svullenbuk
Det är ju ryktena som går här i stan!

Katter, grodor, möss m.m. pinat och dissekerat

Där ser man. Och jag som trodde att allt blod utanför KJ i snön va skvaller.
Men ingen rök utan led som det brukar heta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Något från psyk ska åklagaren lämnat in och det är väl BUP,och det ska handla om att han är kapabel till att mörda. Sen är det inte ovanligt att djursadisterna blir mördare sen och det kan handla om fler människor än just en.

Mobbade och utsatta barn kan när de börjar döda djur få en första känsla av makt vilket i sin tur kan leda till värre dåd än att döda djur, det är lika sant som hemskt.
Citera
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Hunden kan ha blivit ett hot mot KJ. Den stod långt ner på prioriteringslistan. Efter kompisarna. Dels hade han fått en varning av hyresvärden och började sedan hunden bita på datasladdarna var måttet rågat för KJ. Hunden måste väck.

Hunden hamnade i älven. VBs kroppsdelar var avsköljda. Skedde det också vid älven?

Jag tänker som du med hunden att den blev ett störmoment.
KJ sa att han skickat ut den i älven,men jag är osäker nu,men har för mig att pappan sa något annat,kanske har fel nu men jag fick för mig han sa att hunden grävdes ner.......eller
Citera
2013-11-14, 08:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Där ser man. Och jag som trodde att allt blod utanför KJ i snön va skvaller.
Men ingen rök utan led som det brukar heta.
Jag tycker det du citerar också låter som skvaller.
Citera
2013-11-14, 08:15
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Mobbade och utsatta barn kan när de börjar döda djur få en första känsla av makt vilket i sin tur kan leda till värre dåd än att döda djur, det är lika sant som hemskt.

Det är varningssignal om man ser barn ta död på djur i tidig ålder. Mycket allvarligt.
Citera
2013-11-14, 08:20
Bannlyst
Citat:
Det är varningssignal om man ser barn ta död på djur i tidig ålder. Mycket allvarligt.

Har KJ tidigt gett sig på smådjur och varigt ärlig med det finns det säkert dokumenterat hos BUP. Det är varningssignaler de tar allvarligt på. Mördare och kanske då styckmördare är inte så olika varandra. Särskilt om det inte handlar om transportstyckning utan andra saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in