2010-11-15, 19:30
Medlem
Vad enkelspåriga ni är ! Det finns ju andra värden än "bröstknull" i ett förhållande.
Citera
2010-11-15, 20:21
Medlem
Riktigt ospännande skvaller men när de är i Malmö brukar hon handla på ICA MAXI i västra hamnen. Har stött på henne där några gånger. Såg dock ingen bostongurka i vagnen.
Citera
2010-11-15, 20:40
Medlem
vonArschlochs avatar
Zlatan mötte Helena Seger när hon jobbade som shotsvärdinna med djup urringning på Slagthuset i Malmö, så långt ned hade hon trillat efter diverse småroller i TV.
Citera
2010-11-15, 20:49
Medlem
Var är bilden på henne där man ser hennes trosor och hennes bullfitta?

Någon som vet?
Citera
2010-11-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonArschloch
Zlatan mötte Helena Seger när hon jobbade som shotsvärdinna med djup urringning på Slagthuset i Malmö, så långt ned hade hon trillat efter diverse småroller i TV.

Varför ljuger du ? Det där är ju bara trams.
Citera
2010-11-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Pappa Zlatte tar upp checkhäftet när han är 40 och blir en sugar daddy åt någon artonåring.

Varför skulle han behöva göra det? Han och Helena är inte gifta.
Citera
2010-11-16, 07:04
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natassia
Vad enkelspåriga ni är ! Det finns ju andra värden än "bröstknull" i ett förhållande.

Ja, men det är fortfarande en väsentlig del. Ungefär som en bil; har man 250 hk så kör man 200 knyck. Har man en tjej med stora bröst knullar man henne frekvent där.

Det sorgliga är att jag satsar mitt lillfinger på att Zlatan kommer hitta en snygg 23 åring om tio år. Då är Seger nära femtio år och Zlatan har avslutat sin karriär, barnen är i tonåren och han kan glida runt. Då vill han inte ha en 50 åring, då vill han ha en ny brud som han kan knulla.... MELLAN BRÖSTEN!
Citera
2010-11-16, 09:11
Medlem
StigAllans avatar
[quote=matrix2005]Ja, men det är fortfarande en väsentlig del. Ungefär som en bil; har man 250 hk så kör man 200 knyck. Har man en tjej med stora bröst knullar man henne frekvent där.
/QUOTE]

Detta var bland de löjligaste jag läst.
Har varit tillsammans med storbröstade kvinns och insett att pattknull får någon annan stolle syssla med.

Idiotiskare och oskönare sysselsättning är svårfunnet.
Citera
2010-11-16, 09:25
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan

Detta var bland de löjligaste jag läst.
Har varit tillsammans med storbröstade kvinns och insett att pattknull får någon annan stolle syssla med.

Idiotiskare och oskönare sysselsättning är svårfunnet.

Jag sysslade med detta med dina storbröstade kvinns. Går man inte loss av en kuk mellan brösten är man vettlös och att se en kuk mellan Helena Segers bröst är drömmen för 90 % av männen. 9 % är bögar så de vill väl helst se kuken i Zlatans rövhål. Den sista procenten är StigAllan som inte insett bröstens fulla användningsområde.

Frågan är om Helena Seger tycker om bröstknull? Det svaret lär vi aldrig få veta förrän det läcker ut en sexvideo med Zlatan och Helena. Den dagen vi får se den videon kommer jag sjukskriva mig och köra repeat.
Citera
2010-11-16, 10:22
Medlem
vonArschlochs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separoth
Varför ljuger du ? Det där är ju bara trams.

Nix, i a f inte enligt mina uppgifter. De kanske inte möttes just på Slagthuset, men jobbade som shotsvärdinna i shorts och urringat det gjorde hon
Citera
2010-11-16, 10:35
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonArschloch

Tycker du ska ta och läsa Elle-intervjun med Seger och det referat som fanns i gårdagens Expressen. Där berättar Helena själv hur hon träffade Zlatan...
Citera
2010-11-16, 10:36
Medlem
Ronilles avatar
Och här kommer länken: http://www.expressen.se/nyheter/1.2214320/helena-seger-om-livet-med-zlatan-ibrahimovic
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in