Detta spelet slutar aldrig att förvåna, eller rättare sagt slutar dom som spelar aldrig att förvåna. Mötte precis en kille som enbart slog inlägg, fine i guess då det verkar vara den typen av spel som går hem hos fantasilösa vinnarskallar men den här killen måste ha tagit hem förstapriset..
Han lyckades pricka rätt på sina 3 första inlägg och mina backar hade en sån där patenterad EA dag då dom helt enkelt hellre undviker bollen än gör sitt jobb. Detta inom loppet av 20min så viljan att försöka vända fanns inte riktigt där så skippade helt enkelt att försvara och hade kul med bollen när han väl tappade den.
Nu till det roliga, killen fortsätter att springa längs linjen o skicka inlägg efter inlägg trots att ingen jagar honom mer än automatiserade datorstyrda gubbar som joggar lite lätt bredvid, dock så nickade jag faktiskt undan bollarna när han väl skickade in dom men inte mycket mer än så.
Till en början tänkte jag att han kanske tränar inlägg men med tanke på hur han slog dom utesluts den teorin, vilket lämnar kvar teorin om en fullblodig fantasilös vinnarskalle
Hoppas verkligen att fantasin hos folk ökar när man klättrar i seriesystemet för annars kommer mina stats att se värdelösa ut då jag får error i huvudet och slutar bry mig när spelet är så enformigt haha. Eller så kanske man ska satsa på träningsmatcher för där antar jag att man möter lite roligare folk