Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Och det jag skrev, kan det vara så, är det ens intressant? Verkar som om tråden hellre vill tjafsa om MB relation till VB anhöriga, för all del, har man inget bättre för sig så.

Jag intresseras inte av sådana drömmande scenarior i detta skedde, då borde åklagaren redan tagit med det i sin FUP och varför dom icke gjort det eller ställt korrekta frågor runt det ja, det kan vi fundera över. För det hade ju säkerligen kunnat svara på dina och många andras frågor idag.
Som jag skrev tidigare hade jag personligen önskat en skaplig tidslinje. Inte enbart med sängen inblandad då. För mycket frågor kan ställas åt både det ena och det andra hållet och den som påstår annat har fel, bevakningen är bevisligen ett sådant fakta, men jag är en av de som anser att det är bra när vi kritiskt granskar rättssamhället vilket i sin tur ändå menar att vi någonstans värnar om det vi byggt upp. Sen hur folk granskar det får stå för dom alla är välkomna i min värld, envis som dålig på språket bryr jag mig icke om.