Citat:
Ursprungligen postat av
Kvarnslatt
Fakta är att Ida är död, lägenheten är full av blod och AJ är misstänkt GM. Att från det gå till att beskriva ett gräl mellan dem, hur grälet gick till är rena fantasier. Dessutom tycker jag inte det är schysst att du i din fantasi låter Ida vara den som drar kniv först... Det försätter ju AJ i nödvärnssituation och du har noll belägg för det påståendet.
Ursäkta mig, men är du gravt förståndshandikappad? Det var inte jag som kom på det fullt möjliga scenariot att Id@ skulle ha dragit kniv mot morot. Däremot tyckte jag att det lät som en trolig grej. Det blir fan inte nödvärn till hans fördel! Scenariot förutsätter att Id@ agerade i nödvärn efter att Morot varit hotfull eller på annat sätt obehaglig mot henne. Tror du att det bara är fritt fram att slakta ihjäl någon så att blodet skvätter åt alla jävla håll, så fort denne någon drar kniv mot dig?
Vi diskuterar olika scenarion för att luska i vilket mordvapen Morot använde sig av. Fattar du inte det? Tror du, på fullaste allvar, att jag på något sätt sitter och hävdar att detta var exakt vad som hände Id@? Ledsen att göra dig besviken, men jag satt faktiskt inte och tittade på när hon dog.