2013-11-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Motivera!

Özil är den bästa COM jag har lirat med, han kanske inte har snabbheten, men hans passningar är så sjuka, sen att han är leftare är bättre också (eftersom jag är det själv :P )
Citera
2013-11-11, 23:03
Bannlyst
Någon som vet hur overall-ratingen bestäms?
Kolla detta t.ex.:
http://www.futhead.com/14/players/12159/mesut-ozil/compare/14-8742/

För mig är det helt omöjligt att förstå hur Draxler är en 80a då Özil är 87?
Har spelat med båda och tycker att Draxler är rejält mycket skönare på de mesta. Mycket underligt.
Citera
2013-11-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Så du rekommenderar alltså att sätta den bästa spelaren på spelet så han får max 5 kemi? 433 LW borde vara optimalt.

När jag hade han så var det ingen skillnad även fast han hade 5 eller 10 i kemi, men det är en smaksak, jag hade lirat han sm ST
Citera
2013-11-11, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strekronors
Özil är den bästa COM jag har lirat med, han kanske inte har snabbheten, men hans passningar är så sjuka, sen att han är leftare är bättre också (eftersom jag är det själv :P )

Alltså bara passningarna då? Eftersom både pacen och styrkan är rätt kass. Dessutom precis som AntzPantz sa så har han bland den sämsta ''weakfooten'' på spelet. Och för denna Özil ska man dessutom betala 40k mer? Nej du, då håller jag mig till Götze

Men tack för motiveringen, var ju trots allt bara den jag bad om!
Citera
2013-11-11, 23:08
Medlem
Osborns avatar
Vad tycker ni om detta laget jag funderar på att sätta ihop: http://www.futhead.com/14/squads/2367491/

Något ni hade gjort annorlunda med en budget på 300k?
Citera
2013-11-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Alltså bara passningarna då? Eftersom både pacen och styrkan är rätt kass. Dessutom precis som AntzPantz sa så har han bland den sämsta ''weakfooten'' på spelet. Och för denna Özil ska man dessutom betala 40k mer? Nej du, då håller jag mig till Götze

Men tack för motiveringen, var ju trots allt bara den jag bad om!

Kan förstå varför du tar Götze också, Jag bryr mig egentligen inte om weakfooten, när jag skjuter med özil så vet jag att jag måste skjuta med vänster haha. Men kär du på Götze, han är bra han ocksp
Citera
2013-11-11, 23:10
Medlem
Bruunkens avatar
Hur uppfattar ni Neymar som spelar med han? Jag menar är han lagets skyttekung för er eller är det han som skapar chanser och främst assister? I mitt lag så skulle jag nog vilja benämna honom som den stora kreatören bakom dom flesta målen, han är faktiskt inte en sån vidare målskytt för mitt lag. 11 mål på 13 matcher tycker väl jag är sådär för en anfallare av hans kaliber, om man drar en parallell till Dzeko i mitt B-lag som har gjort 37 mål på 22 matcher, värt att nämna att jag lirar med samma formationer med respektive lag.

Dock så måste jag säga att Neymar är helt otroligt rolig att spela med, efter bara 13 matcher så är jag fullständigt förälskad.
Citera
2013-11-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Vad tycker ni om detta laget jag funderar på att sätta ihop: http://www.futhead.com/14/squads/2367491/

Något ni hade gjort annorlunda med en budget på 300k?

Gündoğan istället för Mkhitaryan och Alaba istället för Schmelzer?
Citera
2013-11-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Hur uppfattar ni Neymar som spelar med han? Jag menar är han lagets skyttekung för er eller är det han som skapar chanser och främst assister? I mitt lag så skulle jag nog vilja benämna honom som den stora kreatören bakom dom flesta målen, han är faktiskt inte en sån vidare målskytt för mitt lag. 11 mål på 13 matcher tycker väl jag är sådär för en anfallare av hans kaliber, om man drar en parallell till Dzeko i mitt B-lag som har gjort 37 mål på 22 matcher, värt att nämna att jag lirar med samma formationer med respektive lag.

Dock så måste jag säga att Neymar är helt otroligt rolig att spela med, efter bara 13 matcher så är jag fullständigt förälskad.
Länka laget? Är själv i funderingarna om man ska köpa Neymar eller Robben.
Citera
2013-11-11, 23:14
Medlem
Roger81s avatar
Tjäna!

Ok, då är det såhär att jag har ca 150 - 200 k att spendera. Skulle någon kunna hjälpa mig med en relativt "sjukt" bra trupp för dessa mynt. Har inga krav, truppen kan bestå av bra spelare från Portugal, från Ryssland till Spanien. Spelar absolut ingen roll, bara att laget ska ha full chemistry. Hoppas på svar!

Ha det gött!
Citera
2013-11-11, 23:22
Medlem
HestDrickaColas avatar
David Villa är ju helt magisk. Från kvarten till finalen kom jag med mitt nya lag och torskade sen med 3-1 men jag hade roligt iallafall Aldrig varit fan av att köpa low-rateade spelare som inte är speciellt kända men nu är jag för första gången på ett FIFA fattig som fan så jag köpte in Javi Garcia från City. Så sjuuuukt bra är han. Älskar't!
Citera
2013-11-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
David Villa är ju helt magisk. Från kvarten till finalen kom jag med mitt nya lag och torskade sen med 3-1 men jag hade roligt iallafall Aldrig varit fan av att köpa low-rateade spelare som inte är speciellt kända men nu är jag för första gången på ett FIFA fattig som fan så jag köpte in Javi Garcia från City. Så sjuuuukt bra är han. Älskar't!
Riktigt sjuk den grabben. Dominerar mittfältet, boss i luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in