Det här hade behövts för 20 år sedan!
Sen får man hoppas att de faktiskt får tummen ur och bygger PRISVÄRDA lägenheter och inte bara 2

r för 10.000+. Det råder en skriande brist på lägenheter både i Stockholm och Göteborg och trafiksituationen i huvudstaden kan jag inte uttala mig om, då det var länge sen jag besökte stan, men i Göteborg har man i alla fall börjat ta itu med trafikproblemen, dock inte bostadsbristen än så länge. I både Stockholm och Göteborg har byggandet hindrats av egenintressen i form av politiker som inte vill se priserna på sina bostäder falla, man har på det sättet hållit tillbaka tillväxten i våra två storstadsområden. Hängas är vad svinen borde! Det finns tusentals arbetslösa som hindras att ta jobb p.g.a.. de inte har råd att köpa en lägenhet för ett par miljoner. Helt absurt egentligen att det ska få vara på det sättet.
Det ska bli kul och se den höga kören av medelklassgråterskorna som får se priserna på sina bostäder falla och bubbla spricka (äntligen) när man bygger ikapp det som saknas.
Malmö, vår 3:e största stad är inget man behöver bry sig om, hela staden är redan idag en förlustaffär och allt som skapas av tillväxt i regionen,är kring det flyktingindustriella komplexet.