Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-10, 22:08
Medlem
jesaiss avatar
Idag höll jag på att bryta ihop dom sista 20 minuterna, psykopat serie i högsta grad. Den garanterat bästa kriminalare eller vad den nu kan kallas någonsin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Ramon är överkorsad på danska sidan nu.
Okej. Bra att veta! Då måste gärningsmannen vara ute efter fler offer att testa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Det är han väl inte?
Jo, nu! Konstigt, jag uppdaterade sidan efter att jag läst ditt inlägg...och då var han inte överkryssad.
Citera
Medlem
CommonKnowledges avatar
Hur många avsnitt är det totalt denna säsong?
Citera
2013-11-10, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmmmKlurigt
Okej. Efter att ha sett avsnitt 9. Oliver är garanterat inblandad. Om det var han som gjorde medicinska tester på offren så är det sannolikt att han vill rädda sin syster. Eller så ger han offren till någon annan som testar medicinen för att hjälpa Oliver få fram rätt dos?
Har du sett avsnitt nio du?;-)

Men jaa, vad ska man tro? Jag tycker ändå Oliver är för impulsiv och lågt stående för att klara av några stora projekt. Däremot har han säkert en del saker han fixar med för egen vinnings skull men nej, jag har svårt att tro att han är storskurken här.
Citera
2013-11-10, 22:11
Medlem
Tror ni att det verkligen var sista scenen med Jens? Eller kommer vi få SE att han känner riktig stor skuld? Det var riktigt SORGLIGT när Martin visade bilden på sin son August som liten.
Citera
2013-11-10, 22:12
Medlem
Victorias tatuering var bland annat en triangel. Trehörning, tre, three....nån som såg vad mer den föreställde?
Citera
2013-11-10, 22:14
Medlem
Citat:
Har du sett avsnitt nio du?;-)

Men jaa, vad ska man tro? Jag tycker ändå Oliver är för impulsiv och lågt stående för att klara av några stora projekt. Däremot har han säkert en del saker han fixar med för egen vinnings skull men nej, jag har svårt att tro att han är storskurken här.
Det var ju han som sköt Laura. Jag tror nog han är en stor del av dem medicinska testerna. Eller så hjälper han någon med att fixa offer för testerna och får pengar för det?
Citera
2013-11-10, 22:15
Medlem
Kan inte varit kul för Oliver att lyssna på det där.
Citera
2013-11-10, 22:15
Medlem
Citat:
Victorias tatuering var bland annat en triangel. Trehörning, tre, three....nån som såg vad mer den föreställde?
En triangel med eldsvådor. Intressant tanke du gav
Citera
2013-11-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Kan inte varit kul för Oliver att lyssna på det där.

Hade han inte installerat en miljard kameror hos sin syrra hade han sluppit.

Vad tror ni, dödade han Bodil?
Citera
2013-11-10, 22:19
Medlem
NoTruces avatar
Så fick man det äntligen bekräftat att det är Oliver som är skurken. Som hmmmKlurigt skrev gör han förmodligen det han gör för att rädda sin syster. Det är uppenbart att Lauras farsa är inblandad på något sätt också. Han struntade ju i att ringa polisen och ringde säkert Oliver som kom och kidnappade Laura (eller skickade någon annan att göra det). Att Laura inte dog måste vara för att farsan uttryckligen förbjudit Oliver att döda henne, eller att han fattade det själv. Deras gemensamma mål var att skjuta upp tillfället då Laura kunde beskriva personen som sköt henne för polistecknaren.

Nu när de har ett klart signalement kommer de säkert att visa det för Victoria. Hon lär inte gola ut brorsan i första taget, dock konfrontera honom. Möjligt att Oliver bryter ihop och gör något våldsamt då. Kanske den avpolletterade sabbfittan Rasmus då dyker upp som gubben i lådan och får bli dagens hjälte? Den som lever får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in