Citat:
Ursprungligen postat av
Bajen2013
Och ett helt annorlunda JAG-VILL-HA-KONTAKT-SMS några dagar senare. Kåt? Eller ville han bara vilseleda polisen? Han hade ju gjort slut. Punkt. Hela Boden letade efter VB och flera var helt hysteriska över hennes försvinnande. Alla tidningar skrev om detta... Då i stridens hetta skickar MB; ha ha nu dissar du mig.. Ungefär. Helt jävla sjukt, och ologiskt. Logiskt hade varit; ehh ploy, hela sverige undrar vart du är, åk hem till din familj...
han hade ringt henne,hon svarade inte eller sa var det upptaget, eventuellt minns ja fel och han hade skrivit pa FB men hon hade inte svarat,och da hade han skickat ett sms och menat att "hehe nu ar det ju du som dissar mig" och detta skedde innan det borjade skrivas i nagra tidningar.
Teorin att MB skulle vara inblandad i mordet pa VB ar sa vild i sig,att det nog enda vore pa sin plats att folk som diskuterar det sparet gar igenom fup nogrannt innan dom skriver,bara sa att dom teorier som ges iaf stammer overens med teknisk bevisning och vittnesuppgifter.
Inte att be om for mycke eller?