håller helt klart med om de rossi. hur grym som helst! även Benatia tycker jag är något underanvänd då serie a har så otroligt många bra CBs. tillräckligt pace, bra på huvudet, lång, brytningssäker.
Jag är så sugen på att skapa ett b-lag med serie A spelare för runt 70k, är du sugen på att knopa ihop ett? Gärna De rossi som CDM, jag lirar 3-5-2.
Magiskt lag! Helt otroligt vilket komplett lag. Mittfältet vinner tillbaka varje förlorad boll, försvaret släpper inte till något alls. Inte besviken på att jag testade Santana.
Sen till det fantastiska anfallet. Zlatan och Lavezzi gör så många mål. Lucas slår många fina passningar och är faktiskt inte så klen som statsen säger, håller bollen helt okej.
Lavezzis och Lucas pace kombinerat med Zlatans styrka gör det lätt att vinna tillbaka bollen även på offensiv planhalva.
http://www.futhead.com/14/squads/2300051/ verkar ju vara detta som gäller i div 1 och 2 för de flesta... blir bara arg less och mentalt nedbruten,ska bara göra ett mål gå på extrem def och passa i backlinje resterande del av matcherna.