• 1
  • 2
2006-07-20, 03:42
Bannlyst
Som rubriken lyder.. har ni ngra erfs av Charas? Dela med er!!
Citera
2006-07-20, 04:00
Medlem
Kan ngon frklara vad Charas r?
Citera
2006-07-20, 04:35
Bannlyst
Googlar man s finner man svar...

Det r cannabis-kda. The best there is.. Det enda som r bttre r vl kristalliserat THC kan jag tnka. r inte 100 p det dock.

http://en.wikipedia.org/wiki/Charas
Citera
2006-07-20, 06:15
Medlem
WoWbaggers avatar
Var ett gng r sen jag rkte Charas fr frsta och hittills enda gngen. Brnd blev man ju iaf
Citera
2006-07-21, 00:53
Medlem
professor_knass avatar
Mycket starkt, mycket prisvrt. Lite svrmeckat. Har tyvrr inga roliga anekdoter som knyter an till mnet att bertta.
Citera
2006-07-21, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av professor_knas
Mycket starkt, mycket prisvrt. Lite svrmeckat. Har tyvrr inga roliga anekdoter som knyter an till mnet att bertta.

Jo att det r potent som tusan det vet jag allt. Det enda som kan sl det mig veterligen r vl budder och kristalliserat THC eller r jag helt ute och cyklar nu?

Anledningen till att jag frgar r att om jag har tur s kanske jag kommer ver en 10:a charas nsta vecka. Men bara om jag har tur hehe.

Mecka r inget problem. Dra bara av en liten bit och vrm p hela tiden s att det hller sig mjukt medan man blandar ut det med en gnutta tobak. Sen ska jag rka det i min vattenpipa. Ska fylla glaset med isbitar och apelsinklyftor och sen fyller man p med lite vatten. Klart godknt stt att rka p frvrigt kan jag tillgga.
Citera
2006-07-21, 09:26
Bannlyst
charas... charas charas!
kommer aldrig glmma nr israel grannen i thailand bjd mig (och polarna) p charas. Krde det i en veck typ, kostade ganska mycket s man fick varva med vanligt weed.
Men god damn va potent skit, det lixom kittlar i kroppen som sm myror och hjrnan blir alldeles gosig och killig!

En kompis kunde inte ens g efter att han rkt charas, hans ben blev fr svaga

its the shit, hoppas jag fr tag i lite nn gng

Citera
2006-07-21, 11:11
Medlem
oveoves avatar
Kpte det ngon gng av en indier p fullmoon. Mycket bra grejer som gr sitt jobb, helt klart.
Citera
2006-07-21, 12:08
Medlem
Det funkar bra men r fr nert fr att vinna full pott hos mig.
Citera
2006-07-21, 12:39
Medlem
denieds avatar
hehe

Jag har en kanske inte s rolig historia men den fr mig att skratta alla gnger.

Nr jag va i Mumbai (Indien) s var jag tvungen fixa lite rka eftersom man rkt varje dag resterande tiden man va i Indien =) Nr vi hade anlnt till vrt hostel i Kolaba och satt oss till ro tog jag polaren en knarkrunda. Det tog inte mnga sekunder innan det blev lst och nn 16 ring kommer fram och frgar om vi ska ha koks. Opium och Charas va det vi ville ha sa vi och det gick styra. Snackade en stund med killen och han (och sedan hans 4 polare som joinade) va riktigt trevliga, sm kids som dealat knark sen dom varit 12 bast.

Iaf, jag gillar inte att bli blst s jag sger t han att jag vill testa rkat innan jag kper det. D klmmer jveln ut sig att det inte r ngra problem han skulle ta mig till sin langare som bara lg ngra kvarter bort. D kom nojjan fram om att man skulle bli nerslagen och rnad men jag va s jvla sugen plus att min polare jag hade med mig va 2 meter och rtt s biffig. S vi hakar p, frsta timmen i staden och vi hittar s gott som inget. Nr vi gr frsker vi hitta pelare och rikthus att orientera oss efter nr vi ska g tebax.

Killarna mrker att vi r lite sm nojjiga och sger att det r lugnt, dont worry man you will get good shit sa dom hela tiden. Kommer ut frn de lite finare omrdet in till slumen, en blatte som ser ut som en babu och en svensk som r 2 meter s ni kan ju tnka er vilka blickar vi fick. Nojjan blev ju bara vrre nr man tnker p allt hemsk som kan hnda hr men min tidigare experience med Indier har bara varit bra s vafan jag litade lite p dom iaf =)

Gr in i ngon bakgata, igenom ett hus, igenom en grnd tills vi tillslut kom fram till vrt stlle. En svngdrr och sen ett utrymme p 4-5kvm utomhus, typ en smal gng. Dom sger t oss att sitta ner och vnta s skulle dom hmta langaren. Efter 5 minuter kommer en halv trasig halv skn indier runt 40-45 bast med en stor jvla bit charas. Jag lyser upp och han skrattar, bryter av ett meck och ger det till grabbarna som meckar ihop det.

Dr rker dom sllan spliffar s de blev en liten chillum vi delade p. Vi satt nog kvar dr lite mer n 1 timma och rkte chillum efter chillum och snackade skit. Visade sig att grabbarna va trevliga som fan, langaren oxo en jvla skn hindu ass med ett gott skratt. Jag kpte av dom en tola (10g) fr 200kr (dyrt men det r storstaden vi snackar om) och tackade langaren och fick flje hem av grabbarna. Opiumet vntade p oss nr vi kom fram s polaren blev glad ocks =)

Rkat jag fick av dom sger dom va kashmiri rka som dom sjlva tycker r det bsta att rka. Jag ville ha manali cream men det kunde han inte styra av nn sjuk anledning. Blev blst p en tola som han sa att det skulle vara manali men det vare inte.

S kort och gott, gjorde rtt bra kontakt med Kolaba kidsen p gatan, dom va glada fr vi handlade varje dag och vi va glada fr att vi inte blev allt fr blsta hela tiden =)

Men de bsta rkat fick jag i Rajastan, den heliga staden =) av en opium langare som ville bli av med ALLT fr att polisen skulle sl till mot staden om ngra timmar. Kpte billig opium och runt 25-30g frbannat fint charas fr 300kr. Gick tillbax till vr outpost och ut med kokosnten och mekka p hej villt =)

EDiT:
Kanske ska nmna att rkat va helt ok, jag fredrar grs framfr allt, ven det finaste charaset fr jag blir inte s jvla bng av det om jag ska vara rlig. Rkte typ 10g p 2-3 dagar och gick fan runt konstant och va bng. Va rtt trevligt eftersom mnga indier va mycket bngare n mig som man sg p gatan =) Det gav ett sknt och lugnande rus men man pallade fortfarande gra saker, ven i 50 graders vrme =) Men jag tror det r mycket individuellt ocks, jag gillar att gra saker nr jag r bng, vrre vare fr polaren som t massa opium hela tiden =) Men vi hade de fan kul ass haha.
Citera
2006-07-27, 04:09
Bannlyst
Cool story!! Me likey!

Min tur visade sig inte vara med mig den hr gngen. Han som skulle fixa 10 g charas t mig bangade ur.

Jaja... jag var p posten och hmtade ut 40 gr. M. Hostilis, 40 gr. P. Harmala och 20 gr. Morning Glory Blue Star-frn s nt kul ska jag tminstone ha!!
Citera
2006-07-27, 04:45
Bannlyst
jdrar vilken skn historia snt dr hnder nog bara i min vildaste fantasi
dock kan du vl inte kalla 10g fr 200:- srskilt dyrt, med tanke p umgnget liksom :]
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in