2013-11-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
''Spelaren blev bättre om dem var silver''

Tror du på det där själv?

Eysanchez det var konstigt du, att dom nedgraderat card statsen men höjt honom till guld..
EA logic
Ja, det tror jag på? Varför skulle jag annars säga det? Lirade själv med flera silverlag på 13 och dem fungerade minst lika bra som guldlag.

Pajaaaaas.
Citera
2013-11-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
IF Zlatan inkasserad, tack nya TOTW på pricedropen på en miljon
härligt är det hawk som gäller på honom?
Citera
2013-11-09, 21:59
Medlem
qazqas avatar
Ultimate Team på PC är riktigt hårt, dyra spelare som fan, gjorde nyss klart mitt andra lag, som kostar max 10k, äntligen spelar man inte med brons spelare för att vila resten, undrar dock lite saker som jag märker har ändrats eller inte hittat:

Kan man ändra spelaren position?
Finns det spelar formation?
Coach formation?

Sen så undrar jag om någon bra på fifa som kör på PC vill köra en match mot mig vill gärna se hur dålig jag är.
Citera
2013-11-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazqa
Ultimate Team på PC är riktigt hårt, dyra spelare som fan, gjorde nyss klart mitt andra lag, som kostar max 10k, äntligen spelar man inte med brons spelare för att vila resten, undrar dock lite saker som jag märker har ändrats eller inte hittat:

Coach formation?

Sen så undrar jag om någon bra på fifa som kör på PC vill köra en match mot mig vill gärna se hur dålig jag är.
ja
nej
nej
Citera
2013-11-09, 22:01
Medlem
cudders avatar
Citat:
''Spelaren blev bättre om dem var silver''

Tror du på det där själv?
Det är ju fakta. Har inte testat silverlag under fut14 men åtminstone förr så fanns det handikapp som gjorde lagen mer jämlika.
Citera
2013-11-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazqa

Coach formation?

Positionskort finns, men formationskort är borttaget i 14. LB-LWB, RB-RWB, CDM-CM, CM-CAM, CAM-CF, CF-ST, RM-RW, RW-RF, LM-LW, LW-LF och vice versa är positionsändringarna som finns.
Citera
2013-11-09, 22:15
Medlem
fan, jag kunde inte hålla mig längre. ibra inhandlad för 912k open bid! nu saknas bara IF martin olsson i väntan på legend-korten
Citera
2013-11-09, 22:17
Medlem
Osborns avatar
Tror ni lewandowski kommer funka bra som cf i en 4-3-3 (5) ? eller är det säkrast som st i en 4-3-3 (4). Vad tror ni?
Citera
2013-11-09, 22:17
Medlem
gudenlukass avatar
Någon som kan bygga ett skönt lag runt neymar för ca 200k ni väljer formation hybrid eller ej osv osv jag har hjärnsläpp!
Citera
2013-11-09, 22:21
Medlem
osnolssons avatar
Citat:
Jucilei som CDM

Va silver förra året o gick för 40-50k har jag för mig, nu unrare gold

Då får ju IF Isco 6 i kemi dock, vill ha 9 på alla. ett lag med IF Benzema, IF Hulk IF Isco och Neymar.
Citera
2013-11-09, 22:23
Medlem
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=e3ttMZqwnKrZJs3

Otroligt skönt lag! Aguero är riktigt grym, sätter alla sina chanser framför mål och sjuuuuka långskott, riktigt sköna dribblingar också, limmad vid fötterna. Ska försöka fixa fram Neymar på andra kanten så borde det bli ännu bättre.
Citera
2013-11-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
Då får ju IF Isco 6 i kemi dock, vill ha 9 på alla. ett lag med IF Benzema, IF Hulk IF Isco och Neymar.
gjorde ett försök: http://www.futhead.com/14/squads/2279342/
lombaerts är inte den bästa kanske, men annars ser det rätt bra ut imo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in