2013-11-07, 21:04
Medlem
https://www.facebook.com/kim.t*pper.92?fref=ts *=a

Bror antar jag och kan förklara KT istället för CT? Boendes i Ljungsbro iaf.
Citera
2013-11-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectMatch
https://www.facebook.com/kim.t*pper.92?fref=ts *=a

Bror antar jag och kan förklara KT istället för CT? Boendes i Ljungsbro iaf.

nej men den du länkade är granne med GM
den som benäms CT har dock samma efternamn och ett förnamn som kan påminna om initialen KT
han visste ju garanterat om att GM var granne, (med sin på nåt sätt släkting?) och har även oxå då en viss typ av relation
Citera
2013-11-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylke83
nej men den du länkade är granne med GM
den som benäms CT har dock samma efternamn och ett förnamn som kan påminna om initialen KT
han visste ju garanterat om att GM var granne, (med sin på nåt sätt släkting?) och har även oxå då en viss typ av relation

Det blir ju lätt så i mindre samhällen, alla känner på något sätt alla.
Citera
2013-11-07, 21:23
Medlem
Kag kan bekräfta att ct är den ni kallat kt innan . Ca**e tapp*er . Kan även bekräfta att mer eller mindre alla i det gänget röker diverse ,,,, Ingen ursäkt för det gm gjort men jag och många andra i Ljungsbro är mer eller mindre 100% säkra på att allt detta handlar om en skuld till gm ,,, så jävla sjukt och tragiskt .
Citera
2013-11-07, 21:42
Medlem
pontassss avatar
Leif gw Persson var på plats i Ljungsbro idag och rekade mordplatsen.
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/fallet-forbryllar-leif-gw-persson-6611966-artikel.aspx

Filmklipp finnes också. Blir intressant att se i Veckans Brott nästa vecka.
Citera
2013-11-07, 22:11
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jempaan
Kag kan bekräfta att ct är den ni kallat kt innan . Ca**e tapp*er . Kan även bekräfta att mer eller mindre alla i det gänget röker diverse ,,,, Ingen ursäkt för det gm gjort men jag och många andra i Ljungsbro är mer eller mindre 100% säkra på att allt detta handlar om en skuld till gm ,,, så jävla sjukt och tragiskt .

trodde dagens internetbevandrade ungdomar var smartare än att köpa röka från en jävla kongoneger utanför en fritidsgård. tragiskt som sagt.

hur som helst är det ändå inte förmildrande om det handlade om knark eller skulder, blir livstid ändå. huruvida det blir fängelse eller psyk är inte så viktigt som vissa här vill göra gällande.
Citera
2013-11-08, 00:20
Medlem
Utvisning blir det troligen efter fängelse men vad händer om han får vård och bedöms som sjuk, utvisas han då med? (Ja jag menar Den misstänkte som inte är dömd än)
Citera
2013-11-08, 01:00
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastarhundennu
Utvisning blir det troligen efter fängelse men vad händer om han får vård och bedöms som sjuk, utvisas han då med? (Ja jag menar Den misstänkte som inte är dömd än)

fanskapet har väl medborgarskap?
Citera
2013-11-08, 05:53
Medlem
Citat:

Som jag misstänkte!
Citera
2013-11-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Ja tyvärr. Så han får stanna.

Om en invandrare begår ett grovt brott eller flera mindre grova så borde det automatiskt bli utvisning till landet vederbörande kommer ifrån. Tänk vilken underbar utopi! Invandrarna får en morot att sköta sig och de som inte gör det åker ut!
Citera
2013-11-08, 09:02
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Så de flesta Ljungsbrobor tror inte på att GM kidnappade oskyldiga barn som en del vill göra gällande? Tror man att pojkarna friserar sanningen för att rädda sitt eget skinn?
Citera
2013-11-08, 09:03
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Ja, han kan inte bli utvisad. Vård resten av livet till en kostnad av ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in