2013-11-07, 19:13
  #12265
Medlem
Angående FUT-Tureringen!

Tråden togs ner pga brott mot regel 1.01.
Två matcher återstår; DanneAndersson - Farsanbaloo och DanneAndersson - Lincoln-W

Spela dessa så fort som möjligt, så tar vi det därifrån. Läs PM!
Citera
2013-11-07, 19:23
  #12266
Bannlyst
Känner mig riktigt vidrig när jag match efter match endast gör mål genom nickar av Martinez eller rena kubbningar med Ibarbo. Men men, spelet går ut på att ha kul, och kul har man när man vinner! Iaf jag
Citera
2013-11-07, 19:28
  #12267
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Känner mig riktigt vidrig när jag match efter match endast gör mål genom nickar av Martinez eller rena kubbningar med Ibarbo. Men men, spelet går ut på att ha kul, och kul har man när man vinner! Iaf jag

Väldigt kul också att möta sopor som endast kan paceabusa och spöa skiten ur de
Citera
2013-11-07, 19:33
  #12268
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Nej? Jag är inne och även flera andra på min vänlista.
Står när jag försöker logga in?

Står även på deras hemsida
http://se.playstation.com/home/news/articles/detail/item293180/Planerat-underh%C3%A5ll-av-PlayStation-Network/
Citera
2013-11-07, 19:35
  #12269
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonb
Står när jag försöker logga in?

Står även på deras hemsida
http://se.playstation.com/home/news/articles/detail/item293180/Planerat-underh%C3%A5ll-av-PlayStation-Network/
samma för mig
Citera
2013-11-07, 19:36
  #12270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonb
Står när jag försöker logga in?

Står även på deras hemsida
http://se.playstation.com/home/news/articles/detail/item293180/Planerat-underh%C3%A5ll-av-PlayStation-Network/
Konstigt... För tillfället är åtta av mina vänner inloggade.
Citera
2013-11-07, 19:38
  #12271
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Tänkte köra en 12k pack opening snart om någon är intresserad av att kolla.

17 sharp siktar jag på att vara igång

kollar nu!
Citera
2013-11-07, 19:39
  #12272
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Konstigt... För tillfället är åtta av mina vänner inloggade.
Kanske vart inne sedan före kl 17 o de funkar tills du loggat ut? känns ju konstigt att vissa får va inne men vissa inte
Citera
2013-11-07, 19:41
  #12273
Medlem
Metin2Creatuss avatar
Satte på FIFA 14 nyss och var tvungen att ladda ner en uppdatering, någon som har en susning om vad det är för uppdatering?
Citera
2013-11-07, 19:46
  #12274
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metin2Creatus
Satte på FIFA 14 nyss och var tvungen att ladda ner en uppdatering, någon som har en susning om vad det är för uppdatering?

De har lagt in nya spelare på FUT, som Shola Farnerud och Luca Svensson!
Citera
2013-11-07, 19:51
  #12275
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Väldigt kul också att möta sopor som endast kan paceabusa och spöa skiten ur de

Japp, för inläggsspel kräver ju en enorm skicklighet! Kan inte fatta att folk finner nöje i att spela så...men men vi är alla olika.
Citera
2013-11-07, 19:53
  #12276
Medlem
Ahlfaa19s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/2194096/

Någon som kan fortsätta bygga på detta så alla får minst 9 i chem

Max budget 180k

Ps3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in