Känner mig riktigt vidrig när jag match efter match endast gör mål genom nickar av Martinez eller rena kubbningar med Ibarbo. Men men, spelet går ut på att ha kul, och kul har man när man vinner! Iaf jag
Känner mig riktigt vidrig när jag match efter match endast gör mål genom nickar av Martinez eller rena kubbningar med Ibarbo. Men men, spelet går ut på att ha kul, och kul har man när man vinner! Iaf jag
Väldigt kul också att möta sopor som endast kan paceabusa och spöa skiten ur de